• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57909
+
-

بودجه اشتغال‌زایی در ۱۲۹ روستای اردبیل تامین شد

خبر
بودجه اشتغال‌زایی در ۱۲۹ روستای اردبیل تامین شد

ایجاد اشتغال در مناطق روستایی استان اردبیل در اولویت قرار گرفته و در بودجه ۹۸ هم اعتبار مورد نیاز اشتغال‌زایی در ۱۲۹ روستا تامین شده است. رئیس مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان اردبیل با اعلام این خبر به ایرنا، پروژه‌های اشتغال‌زا را در اولویت تامین اعتبار عنوان کرد و گفت: سال‌های گذشته اشتغال‌زایی در ۱۲۹ روستا عملیاتی شد و امسال هم مقرر است اشتغال‌زایی در این تعداد روستا محقق شود.

«داود شایقی» با بیان این‌که سند توسعه در ۱۰ شهرستان در دستور کار قرار گرفته است افزود: سند آمایش سرزمین استان برگ زرینی در توسعه بلندمدت است و این مطالعه در جایگاه سند بالا‌دستی انجام شده است. وی ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران را با شرکت مشاور طرح آمایش یادآور شد و افزود: اکثر فرمانداران همکاری نزدیکی با شرکت مشاور داشتند و هر قدر همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران به همراه نخبگان محلی و مردمی با مشاور این طرح در تهیه سند آمایش نزدیک‌تر باشد نتایج بهتری از این طرح گرفته خواهد شد.

شایقی به طرح‌های اولویت‌دار استان اشاره کرد و گفت: بیمارستان هزار تخت‌خوابی اردبیل، تصفیه‌خانه آب اردبیل، توسعه پیست‌های اسکی آلوارس و راه‌اندازی پیست اسکی شابیل، سرعین و خلخال، پایاب سد خداآفرین، مطالعه راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد و تکمیل فاضلاب شهرها از جمله طرح‌های اولویت‌دار استان اردبیل است.

این خبر را به اشتراک بگذارید