• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57919
+
-

اردبیل رنگ والیبال می‌گیرد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از آغاز تبلیغات شهری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان در مرکز استان خبر داد. «بهرام آقاخانی» در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: تبلیغات شهری و محیطی میزبانی والیبال لیگ ملت‌های جهان آغاز شده و در روز‌های آینده تبلیغات شهری را به نحو احسن پیش خواهیم برد.

وی با اشاره به این‌که این میزبانی یکی از مهم‌ترین میزبانی‌ها در کشور است تاکید کرد: با توجه به این‌که اردبیل میزبان هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان ۲۰۱۹ است تلاش می‌کنیم این میزبانی را به نحو احسن و در خور شایسته استان انجام دهیم و باعث سربلندی ایران و اردبیل در سطح جهانی شویم.

این مسئول بیان کرد: تیزر و روزشمار تهیه شده برای تبلیغات این مسابقات در تلویزیون‌های شهری و تلویزیون مستقر در اتوبوس‌ها هر روز به دفعات متعدد پخش می‌شود و همچنین سطح شهر به تبلیغات والیبال آراسته می‌شود تا مهمانان و همشهریان از زمان دقیق مسابقات اطلاع داشته باشند. آقاخانی با اشاره به این‌که ایران میزبان دو هفته از این دوره از رقابت‌هاست گفت: هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل با حضور چهار تیم ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا پیگیری می‌شود.

وی افزود: باید از این میزبانی به نفع استان اردبیل استفاده کنیم و ظرفیت‌ها و جاذبه گردشگری استان را در دنیا معرفی کنیم تا شاهد حضور گردشگران در استان باشیم. این مسئول درباره شرایط بلیت‌‌فروشی این رقابت‌ها عنوان کرد: فروش بلیت‌ها فقط از طریق سایت www.shop.rsatm.ir انجام خواهد گرفت و هوادارانی که نتوانند بلیت خریداری کنند قادر به تماشای مسابقات در سالن شش هزار نفری حسین رضازاده نخواهند شد.

هوادارانی هم که به صورت اینترنتی بلیت تهیه کرده‌اند با در دست داشتن کارت ملی و پرینت بلیت خریداری شده می‌توانند بازی را از نزدیک تماشا کنند. گفتنی است هفته چهارم رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان با حضور تیم‌های پرتغال، اسپانیا، فرانسه و ایران 31 خرداد تا 2 تیر به مدت 3 روز در ورزشگاه رضا زاده اردبیل برگزار می شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید