• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57916
+
-

فعالیت ۱۲ مجتمع بین‌راهی در اردبیل

خبرخوان
فعالیت ۱۲ مجتمع بین‌راهی در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان اردبیل از راه‌اندازی و فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی بین راهی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.  به گزارش مهر «علی رحمتی» گفت: ۳۴ درخواست دیگر نیز برای ایجاد مجتمع خدماتی بین راهی در حال بررسی و استعلام داریم که در بررسی‌ها رعایت ضوابط اولویت ماست.

وی با بیان این‌که مجتمع خدماتی باید در فاصله حداقل ۳۰ کیلومتری شهرها ساخته شود، با اشاره به نقش موثر مجتمع‌های بین‌ راهی در کاهش تصادفات عنوان کرد: به همین دلیل از احداث مجتمع‌ها حمایت می‌کنیم و حتی رمپ‌های ورودی و خروجی آنها نیز با حمایت این اداره کل اجرا می‌شود.

رحمتی با تاکید بر ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان گفت: از ابتدای سال جاری، با هدف ارتقای ایمنی محورها، ۳۰۰ کیلومتر خط‌‌کشی در محورهای مواصلاتی انجام شده است. وی با بیان این‌که تداوم خط‌کشی محورها و سایر خدمات راهداری نیازمند حمایت فرمانداران در تخصیص اعتبارات شهرستانی است، افزود: با توجه به ضرورت خط‌کشی محورهای روستایی، انتظار می‌رود فرمانداران در این خصوص یاریگر ما باشند و در تامین اعتبارات مشارکت کنند.

رحمتی با اشاره به آشکارسازی و رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها تاکید کرد: آشکارسازی سرعت‌گیرها در محورهای اصلی و بزرگراهی انجام شده و در محورهای فرعی و روستایی نیز ۸۰ درصد آن به اتمام رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید