• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 4 خرداد 1398
کد مطلب : 56916
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها







منطقه بدون امنیت

خط 4 حصار قبلا امکانات شهری کم داشت و حالا معتادان متجاهر، قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر و اشرار موجب آزار ساکنان این منطقه می‌شوند. این دردسر در چند سال اخیر بیشتر شده است. از مسئولان خواهشمندیم امنیت را به این منطقه بازگردانند.
سروش از حصار در البرز

شهرک سلیمی تبریز درمانگاه ندارد
شهرک سلیمی تبریز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی و بزرگ‌ترین شهرک صنعتی شمال غرب کشور درمانگاه ندارد. این در حالی است که واحدهای صنعتی زیادی در این منطقه وجود دارند و نیاز به درمانگاه و اورژانس در این شهرک مشهود است.
سعادتخواه از آذربایجان ‌شرقی

قطع بی‌رویه درختان در خوی
امیدوارم شهر خوی همانند شهر آق‌قلا در استان گلستان دچار سیل ویرانگر نشود. بارها درباره قطع درختان و قاچاق چوب هشدار داده‌ایم، اما اداره منابع طبیعی خوی و سایر مسئولان توجهی به این وضع ندارند.
سید اکبر بداقلو از آذربایجان‌ غربی

ترافیک در خیابان‌های اردبیل
تقاطع خیابان سیزده آبان با جانبازان در اردبیل ترافیک عجیب و نابسامانی دارد. مسئولان می‌توانند برای این تقاطع چراغ راهنمایی و رانندگی نصب یا با راه‌حلی دیگر مشکل ترافیک آن را حل کنند.
لیلا مولایی از اردبیل

افزایش جمعیت موش‌ها در اصفهان
طی چند سال گذشته، جمعیت موش‌ها در اصفهان افزایش یافته است. دلیل اصلی افزایش جمعیت موش‌ها آلودگی‌های محیطی شهر است. از مردم می‌خواهم نظافت را رعایت کنند و از مسئولان هم تقاضا داریم به این وضع رسیدگی کنند.
نیما مظفری از اصفهان

مشکل حمل ‌و نقل عمومی
اتوبوس و سرویس خاصی برای ایاب و ذهاب اهالی روستای فخرآباد وجود ندارد و برای رفت‌ و‌ آمدهای بین‌شهری باید وسیله‌نقلیه شخصی داشته باشیم. آژانس‌ها برای مسافت‌های بین‌شهری هزینه بالایی دریافت می‌کنند.
علیرضا علی‌بمان‌زاده فخرآبادی از یزد

رسیدگی به معابر زارچ
آسفالت معابر کوهرنگ کیفیت خوبی ندارد. مرمت آسفالت، آسفالت کردن معابر خاکی و اصلاح سرعت‌گیرهای غیراستاندارد از مواردی است که نیاز به رسیدگی دارد.
سعید رضوی از چهارمحال ‌و بختیاری

فرهنگ‌سراهای بدون استفاده شهرک سعدی
چند سال است 2 مجتمع فرهنگی در پارک امام حسن مجتبی (ع) شهرک سعدی شیراز و همچنین در پارک امام موسی کاظم (ع) ساخته شده، اما با وجود صرف صدها میلیون تومان هزینه بدون استفاده رها شده است. در پارک امام حسن (ع) ساختمانی که به اسم خانه محله ساخته شد، دفتر اداری شده است. از مسئولان خواهشمندم به علت نیاز مردم به این زیرساخت‌ها ترتیبی اتخاذ کند که از آنها استفاده شود.
یک شهروند از فارس

خرده‌فروشی مواد مخدر در محله‌ها
در برخی از محله‌های بوشهر خرید و فروش مواد مخدر به راحتی و علنی صورت می‌گیرد. نیروی انتظامی با این مجرمان برخورد کند.
مسعودی از بوشهر

تابلوهای بدون کارشناسی شهری
طراحی تابلوهای راهنمایی و رانندگی در شهر، علاوه بر این‌که بدون کارشناسی جانمایی شده‌اند، نامناسب است و شهروندان و رانندگان را دچار سردرگمی می‌کند. از شهرداری و راهنمایی و رانندگی درخواست می‌شود به چنین مسائلی بیشتر دقت کنند.
کریمی از زنجان

پیاده‌رو مسدود
پیاده‌رو بیمارستان فخریه ملایر با داربست مسدود شده. با این کار برای عبور مجبوریم از خیابان استفاده کنیم.
علیزاده از همدان

نگاه ویژه به مشکلات شهری
شهر اراک از نظر آسفالت، زیبایی، نداشتن خط‌کشی عابر پیاده و چاله‌های فراوان در خیابان‌ها و کوچه‌ها مشکلات بسیاری دارد و متأسفانه مسئولان به جای بهبود وضع، نمایشگاه گل و گیاه برپا می‌کنند.
محمدی از مرکزی

ضرورت بهسازی پل میثم
پل میثم در شهر قم نیاز به نصب موانع برای جداسازی مسیر رفت و برگشت خودروها دارد. برخی راننده‌ها حریم مسیر مقابل را رعایت نمی‌کنند و با سبقت‌های بی‌جا و خطرآفرین برای راننده‌های دیگر دردسر ایجاد می‌کنند.
یک شهروند از قم

صدور برگ جریمه خودرو به صورت دستی
در آبادان برگه‌های جریمه خودرو دستی صادر می‌شوند و برای پرداخت جریمه حتما باید به بانک ملی مراجعه کرد. با توجه به شلوغی بانک‌ها به‌ویژه بانک ملی، برای پرداخت جریمه باید از ساعت کار صبح بزنیم یا مرخصی ساعتی بگیریم. چرا پرداخت جریمه‌ها غیرحضوری نمی‌شود؟
فرخ‌نژاد از خوزستان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید