• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 23 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55785
+
-

پیروزی نساجی در زمین و شانس سپیدرود روی کاغذ

پیروزی نماینده مازندران برابر نماینده گیلان موجب شد تا تیم سپیدرود برای فرار از سقوط منتظر نتیجه مسابقه پایانی باشد

مستطیل سبز
پیروزی نساجی در زمین و شانس سپیدرود روی کاغذ

شهرام سوادکوهی|  ساری-خبرنگار:

شامگاه روز شنبه در استادیوم سردار جنگل رشت یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته که می‌توانست تا حد زیادی تکلیف یکی از تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ آزادگان را مشخص کند با تقابل نساجی و سپیدرود رشت برگزار شد و در نهایت شاگردان «مجید جلالی» بودند که توانستند با نتیجه 3 بر یک شاگردان «نادر دست‌نشان» قائمشهری را از پیش رو بردارند و یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کنند.


بازی سپیدرود نساجی که معمولا بر اساس پیشینه دیدارهای 

2 تیم پرگل از آب در می‌آمد، در این دیدار هم مانند هفته چهاردهم و دیدار رفت 2 تیم در لیگ برتر که به میزبانی نساجی برگزار شده بود، 4 گل داشت. اما این‌بار گل‌ها بین 2 تیم تقسیم نشد و نساجی 3 گل از 4 گل دیدار را به نام خود ثبت کرد. در بازی رفت که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسیده بود، روی نیمکت‌های 2 تیم نیز سرمربیان دیگری نشسته بودند. «جواد نکونام» سرمربی نساجی بود و «علی کریمی» هدایت سپیدرود را بر عهده داشت.
البته نگاهی به دیدارهای رو در روی این تیم شمالی نشان می‌دهد که همواره بازی‌هایی جذاب و پرگل و تماشایی داشتند. آذر 1395 نساجی در استادیوم شهید وطنی 2 بر 1 پیروز شد، اردیبهشت 1396 سپیدرود در رشت 3 بر 2 از سد نساجی گذشت و دیدار آذر ماه پارسال 2 تیم نیز 4 گل داشت.

تقابل نساجی با سرمربی سابقش و حضور «محمد آبشک» بازیکن اهل رشت که فوتبال را از سپیدرود آغاز کرده بود و در این تیم سال‌ها توپ زد نیز از دیگر ویژگی‌های این دیدار بود. شاگردان جلالی که از بابت بقا در لیگ برتر چند هفته‌ای هست خیالی آسوده دارند، برای این دیدار انگیزه پیدا کرده بودند که مانند تمام هفته‌های گذشته و حتی بیشتر از آن جنگنده ظاهر شوند.

طرح این موضوع که احتمالا نساجی به خاطر شرایط نزدیک به سقوط سپیدرود و با توجه به شمالی بودن 2 تیم و مهم‌تر از همه حضور «نادر دست‌نشان» چهره پرطرفدار بین هواداران نساجی و قائمشهری‌ها، احتمالا در دیدار شنبه‌شب با قوای کامل به زمین نخواهد رفت تا به بقای یک تیم شمالی دیگر در لیگ برتر کمک کند؛ موضوعی بود که در نهایت سبب شد باشگاه بیانیه‌ای منتشر کند و از بازیکنان و کادر فنی بخواهد تمام انرژی و توان خود را برای حفظ اعتبار و حیثیت نساجی و خنثی کردن این شایعات بی‌اساس به کار بگیرند. پیروزی نماینده مازندران برابر نماینده گیلان موجب شد تا تیم بازنده برای فرار از سقوط منتظر نتیجه مسابقه پایانی باشد. با این امید که سپیدرود در بازی پایانی خود برابر استقلال تهران پیروز شود و تیم نفت مسجد سلیمان برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی برسد یا شکست بخورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید