• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53844
+
-

لابراتوارشیشه

لابراتوارشیشه


یکی از اعضای باند تبهکاری که در تازه‌ترین عملیات پلیس مبارزه با مواد‌مخدر به دام افتاده مردی 41ساله و راننده خودروی پژو بود. اعضای این گروه مورفین را از کشورهای همسایه قاچاق کرده و در تهران تبدیل به هروئین می‌کردند تا به مشتریان خود بفروشند.این متهم هنگام انتقال مواد به تهران در جاده قم بازداشت شده است. با این حال اصرار دارد که بی‌گناه است و همه نقشه‌ها را فرد دیگری کشیده بود.

حدود 200کیلو مواد‌مخدر از ماشینت کشف شده که به طرزماهرانه‌ای جاسازی کرده بودی، بااین وجود اصرار داری که بی‌گناهی؟
خبر نداشتم مواد داخل ماشینم جاسازی کرده‌اند. ماجرا از این قرار است که من مدتی قبل در یک مهمانی با جواد آشنا شدم. او گفت کار خوبی برایم سراغ دارد. به من گفت باید به شهرستان سلفچگان بروی و از آنجا محموله‌ای به تهران بیاوری. من هم شغل اصلی‌ام باربری است. چون پولش خوب بود قبول کردم و به سلفچگان رفتم. در آنجا دوست جواد ماشینم را گرفت تا بار را داخل آن جاسازی کند. پس از چند دقیقه برگشت و گفت حالا به تهران برو در آنجا رابطم می‌آید و محموله را تحویل می‌گیرد.

خب در آنجا نپرسیدی محموله‌ای که داخل ماشینت جاسازی کرده‌اند چه بوده است؟
نه نپرسیدم. به جواد اعتماد داشتم برای همین ماشینم را تحویل رابطانش دادم و بعد از چند دقیقه هم آن را گرفتم و به سمت تهران حرکت کردم.

چرا با پژو رفتی بار بیاوری؟
هم پژو دارم هم وانت اما جواد به من گفت با پژو برو.

جواد را می‌شناختی؟
او سابقه‌دار بود. می‌دانستم قاچاقچی مواد‌مخدر است. حتی خبر داشتم که لابراتوار شیشه در اطراف تهران دارد. او از طریق رابطشان مورفین از افغانستان و پاکستان وارد می‌کرد. سپس در لابراتوارش از مورفین، هروئین ساخته و در تهران توزیع می‌کرد اما من خبر نداشتم که آن روز قرار است مواد‌مخدر جا به جا کنم.

پس چرا اسلحه همراه خودت حمل می‌کردی؟
اسلحه را هم دوستان جواد داخل ماشینم گذاشتند و من بی‌اطلاع بودم.

با وجود اینکه می‌دانستی جواد سابقه‌دار و قاچاقچی موادمخدر است و لابراتورشیشه دارد با او همکاری می‌کردی؟
خبر نداشتم که قرار است مرا وارد این بازی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :