• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53837
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   میدان محمدیه نیازمند توجه شهرداری است
میدان محمدیه در جنوب تهران درحالی‌که با دفتر مرکزی شهرداری فاصله کمی دارد، هیچ شباهتی به میدانی از پایتخت ندارد. فضای وسیع این میدان امکان نمادسازی و نصب مجسمه و زیباسازی را فراهم می‌کند. لطفا مسئولان از این ظرفیت برای زیباسازی شهر استفاده کنند.

محسنی از خیابان مولوی

   مشکل جدی آب آشامیدنی در دوزین گلستان
 شهر دوزین استان گلستان مشکل جدی آب آشامیدنی دارد و با گذشت چند سال از این مشکل و پیگیری‌های فراوان از مسئولان، این مشکل چندین سال است که به قوت خود باقی است.
میرشاهی از دوزین

   چرا سرباز نباید هیچ تماسی با خانواده بگیرد؟
مادری هستم که پسرم برای دوره آموزشی به پادگان شهید انارکی واقع در گرمدره کرج اعزام شده است.آنجا تلفن ندارد و همراه داشتن موبایل هم که قدغن است. در نتیجه با هزار امید از راه دور خودم به پادگان رفتم تا بتوانم از حال پسرم خبری بگیرم اما به هیچ وجه اجازه ندادند. چرا می‌گذارند مادری که پسرش برای خدمت به کشور رفته این همه چشم به راه خبری از پسرش باشد آن هم در عصر تکنولوژی و ارتباطات؟
مینا اشعری، مادر نگران

@  استفاده از اتوبان برای ساکنان پرند گران تمام می‌شود!
شرکتی به نام آنی‌رو پیامکی برایم فرستاده که باید عوارض بزرگراهی مربوط به تردد خودرویم را به این شرکت بپردازم. بعد از پیگیری مشخص شد این شرکت، پیمانکار عوارض جاده‌ای است. اما نکته این است که  برای رسیدن به منزلم در شهر جدید پرند جز این بزرگراه جاده ساوه، راه جایگزین و جاده دیگری نیست و چون محل کار من در آنجاست در ‌ماه بیش از 50بار از این بزرگراه استفاده می‌کنم. آیا انصاف است که برای عبور از محل کار تا خانه‌ام هم عوارض بدهم؟ در واقع این مشکل همه ساکنان پرند است؛ چرا که برای رفتن از شهر پرند به غرب تهران هیچ مسیر جایگزین دیگری جز اتوبان شلوغ و گران یادشده نیست. لطفا برای ساکنین شهر پرند فکری بکنید.
سعید زمانی از شهر پرند

    شرایط سنی استخدام را تعدیل کنند
قانون شرط سنی برای استخدام عادلانه نیست و مثلا کسی که تحصیل کرده و تجربه دارد نه به‌دلیل پیر بودن بلکه به‌دلیل عبور از سقف سنی تعیین شده برای استخدام، از فرصت‌های شغلی مناسب محروم می‌شود؛ مثلا 27سالگی سن محرومیت از برخی استخدام‌هاست و این از عدالت به دور است.
محمدرضا مدیرزارع از سمنان

@  حذف صفر از پول ملی چه مشکلی را حل می‌کند؟
مسئولان توضیح دهند که حذف صفر از پول ملی چه مشکلی از اقتصاد کشور حل می‌کند؟ مسئولان اگر به‌دنبال افزایش ارزش پول ملی باشند خودبه‌خود موضوع صفرها هم حل می‌شود.
ابوذری از تهران

   دریافت بیمه بیکاری پارتی‌بازی می‌خواهد!
2سال قبل بیکار شدم و یک‌سال برای برقراری بیمه بیکاری به اداره کار رفت‌وآمد کردم و دست آخر از خیرش گذشتم. درحالی‌که در سال‌هایی که بیمه هستیم بابت بیمه بیکاری از ما پول کم می‌شود، زمان نیاز فریادمان به جایی نمی‌رسد.
محمدعلی حمزوی از آمل

@  پارک افرا پاتوق دستفروشان و وانتی‌ها شده است
تجمع دستفروشان و وانت‌بارها در کنار پارک افرا در میدان جهاد اول اتوبان تهران- قم آرامش محل را بر هم زده و آنجا را تبدیل به بازار روز کرده است. از مسئولان شهرداری منطقه 19تقاضا داریم با این روند برخورد کنند.
اقدمی از تهران

   با این همه بیکار چه خواهند کرد؟
این روزها بازار تعدیل نیرو داغ است و کمتر شرکتی است که تعدیل نیرو نکرده باشد. لطفا مسئولان بگویند با این همه بیکار چه خواهند کرد و تکلیف امثال ما چیست؟
امین بهزادی از قیدار زنجان

    مراحل انتقال سند خودرو کلافه‌کننده است
سال‌هاست بلاتکلیفی، ابهام و دغدغه برای انتقال خودرو وجود دارد و اغلب با صرف دوبرابر هزینه و وقت در دفترخانه‌ها و شماره‌گذاری خودرو، مردم همچنان سردرگم و کلافه هستند. لطفا برای این روند فکری کنند تا از تضییع حقوق مردم و هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.
همدانی از تهران

   مجوزهای ساخت‌وساز اطراف شهرزیبا باطل شود
از شهردار مردمی و دوستدار مسائل محیط‌زیست تقاضا می‌کنیم اجازه ساخت‌وساز در باغ‌های اطراف میدان شهرزیبا و میدان الغدیر را ندهند و پروژه‌های در حال ساخت که سرسبزی منطقه را نابود کرده، متوقف کنند.
تکیار از میدان الغدیر

    سهام عدالت؛ 10سال بلاتکلیف
ابتدا قرار بود سهام عدالت زود به بازدهی برسد، بعد اعلام کردند تا سال1400 و حالا می‌گویند تا سال1405. آیا ما عمر نوح خواهیم کرد که سوددهی سهام عدالت را ببینیم؟ مسئولان سهام عدالت را آزاد کنند و خود دولت همه سهام‌ها را از مردم بخرد تا بخشی از کارهایشان گره‌گشایی شود.
بازنشسته از طبس

@  پای درختان پاسداران پر از زباله است
در خیابان ساقدوش واقع در محله پاسداران در حوزه منطقه۴شهرداری، پای درختان و شمشاد‌های طول خیابان در دوطرف پر از زباله و آشغال است و نظافت در این منطقه سطحی است. لطفا به داد درختان این خیابان برسید.
احمدی از پاسداران

این خبر را به اشتراک بگذارید