• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53836
+
-

اعتراف قاتل روحانی همدانی در اینستاگرام

اعتراف قاتل روحانی همدانی در اینستاگرام


مردی شرور که در جریان جنایتی هولناک روحانی‌ای را در همدان به ضرب گلوله به قتل رسانده است، ساعتی پس از این جنایت در صفحه اینستاگرامش به جنایتی که مرتکب شده اعتراف کرد.

به گزارش همشهری، این جنایت هولناک پیش از ظهر دیروز در محله آخوند همدان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یکی از ر‌وحانی‌های مدرسه علمیه آیت‌الله آخوند (ره) همدان از مدرسه خارج شد اما کمی آن طرف‌تر ناگهان یک خودروی پژو 206به او نزدیک شد. مردی که یک قبضه سلاح کلاشینکف به‌دست داشت از پژو پیاده شد و درحالی‌که اسلحه را به سوی طلبه جوان نشانه رفته بود 2گلوله شلیک کرد و در ادامه سوار بر خودرو متواری شد. سردار بخشعلی کامرانی‌صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در این‌باره به ایسنا گفت: شواهد به‌دست آمده از این حادثه نشان می‌دهد که یکی از سرنشینان خودروی ۲۰۶ 2 گلوله به سوی روحانی ۴۶ ساله شلیک کرده و متواری شده است. همچنین طبق بررسی‌ها این روحانی به‌دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در دم جان خود را از دست داده است. با وجود این شاهدان این جنایت توانستند مشخصات خودروی ضارب ازجمله شماره پلاک را ثبت کنند. از سوی دیگر حجت‌الاسلام محمد موسوی اصفهانی از استادان حوزه علمیه همدان نیز با تأیید خبر این حادثه به ایلنا گفت: حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز از مدرسه علمیه آیت‌الله آخوند(ره) همدان خارج شد و حدود ۲۰ متر جلوتر از در مدرسه، توسط سرنشینان یک خودروی پژو ۲۰۶ مورد اصابت 2گلوله کلاشینکف به سر و شکم قرار گرفت.

در شرایطی که ساعتی از این جنایت می‌گذشت و هنوز معلوم نبود در پشت پرده آن چه کسانی قرار دارند یکی از اشرار منطقه با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که او این طلبه جوان را به قتل رسانده است. او که از افراد سابقه‌دار است و در صفحه اینستاگرامش فالوئرهای زیادی دارد در پست‌های دیگرش نیز به قدرت‌نمایی و رجزخوانی پرداخته است.
به‌دنبال انتشار اعترافات اینستاگرامی این شرور، سرهنگ بشری، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی همدان خبر شناسایی قاتل روحانی همدانی را تأیید کرد. او به ایسنا گفت: قاتل روحانی همدانی مورد شناسایی قرار گرفته اما هنوز دستگیر نشده است. وی ادامه داد: قاتل در صفحه اینستاگرام خود اعتراف به قتل روحانی کرده و شناسایی شده و اقدامات لازم برای دستگیری‌اش توسط پلیس آگاهی در حال انجام است و به‌زودی دستگیر خواهد شد. همچنین شواهد نشان می‌دهد خودرویی که قاتل با آن به محل جنایت رفته بود متعلق به‌ خودش است.

این خبر را به اشتراک بگذارید