• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53845
+
-

قتل دوست به‌خاطر پیراهن

قتل دوست به‌خاطر پیراهن


دعوای 2 دوست و همکار به‌خاطر یک پیراهن، جنایت آفرید.

به گزارش همشهری، ساعت 18:30جمعه گزارش قتل پسری جوان به کلانتری‌171 کهریزک گزارش شد و مأموران تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. آنطور که مشخص بود، قربانی درحالی‌که چاقو خورده بود، توسط برادرش به بیمارستان انتقال یافته بود اما تلاش پزشکان برای نجات فرد مصدوم نتیجه‌ای نداشت. مأموران از نخستین کسی که تحقیق کردند، برادر مقتول بود. وی گفت: برادرم در یک انبار حوالی کهریزک کار می‌کرد.

روز حادثه برای دیدن او به انبار رفتم و وقتی دیدم خون‌آلود روی زمین افتاده، حسابی شوکه شدم. او از ناحیه گردن چاقو خورده بود که فورا او را به بیمارستان رساندم اما جانش را از دست داد. برادرم در انبار تنها نبود و دوستش نیز در آنجا کار می‌کرد. آنطور که من متوجه شدم، با دوستش درگیر شده و جانش را گرفته بود.

پس از تحقیق از برادر مقتول، جوان 26ساله افغان که ‌دوست و همکار مقتول است،  دستگیر شد. او در بازجویی‌ها انگیزه‌اش از جنایت را مسئله‌ای پیش‌پا‌افتاده عنوان کرد و گفت: از چند روز قبل متوجه شدم که پیراهنم گم شده است. هرچه انبار را گشتم، پیدا نکردم تا اینکه روز حادثه متوجه شدم پیراهنم دست مقتول است. همین موضوع آغاز درگیری میان ما شد که از شدت عصبانیت با چاقوی میوه‌خوری ضربه‌ای به دوستم زدم اما فکرش را نمی‌کردم به قیمت از دست‌دادن جانش تمام خواهد شد.

در همین حال سرهنگ ابراهیم شریفی‌مقدم، رئیس‌کلانتری‌171 کهریزک گفت: قاتل و مقتول که هردو از تبعه افغانستان بودند، 5سال در یک انبار واقع در کهریزک تهران با یکدیگر همکار بودند. متهم نیز پس از اعتراف به جنایت برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید