• پنج شنبه 29 شهریور 1403
  • الْخَمِيس 15 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 19
شنبه 31 فروردین 1398
کد مطلب : 53045
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/jjBW
+
-

شبکه‌ اجتماعی

شبکه‌ اجتماعی

سرباز وظیفه امید

عکس دوران سربازی امید ابراهیمی از جالب‌ترین تصاویری بود که دیروز و پریروز در صفحات مجازی و کانال‌های تلگرامی دست‌به‌دست می‌شد. ابراهیمی متولد شهر نکا در استان مازندران است ولی از همان ابتدا هم با پوست سبزه‌اش بیشتر شبیه جنوبی‌ها بود تا اهالی شمال. او وقتی در گمنامی از شهرداری بندرعباس به سپاهان پیوست همه فکر می‌کردند متولد همان بندرعباس یا یکی دیگر از شهرهای جنوبی است. اما بعدها آن‌قدر مشهور شد که همه از بیوگرافی و محل تولدش کاملا مطلع شوند.

تهدید بازیکنان پارس‌جنوبی

بازیکنان پارس‌جنوبی جم در آخرین روز هفته گذشته با یک پست مشترک و هماهنگ به اینستاگرام آمدند. آنها مدت زیادی است در انتظار دریافت مطالبات خود از باشگاه پارس‌جنوبی مانده‌اند و با این پست باشگاه را تهدید کردند که بعد از بازی با سپیدرود ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. آنها نوشته‌اند: «با تمام توان در بازی با سپیدرود به‌خاطر شما هواداران شرکت می‌کنیم و بعد از بازی با سپیدرود هر اتفاقی افتاد عواقبش متوجه مسئولان باشگاه و استان خواهد بود.»

خبر تلخ از اردبیل

درگذشت فرزند نوجوان احد پازاج از اتفاقات تلخ 2روز گذشته بود که بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. این پیشکسوت کشتی فرنگی و سرمربی سابق تیم‌ملی در یک سانحه تصادف فرزند 13ساله خود را از دست داد و عزادار شد. جامعه کشتی و کشتی‌گیران تیم‌ملی با انتشار پست‌ها و استوری‌های زیادی پیام‌های تسلیت خود را به گوش این پیشکسوت بااخلاق رساندند.

این خبر را به اشتراک بگذارید