• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 31 فروردین 1398
کد مطلب : 53038
+
-

فروزان: از همه شکایت می‌کنم

محسن فروزان، دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که از مالک این باشگاه، 2 نماینده مجلس و یک خبرگزاری شکایت خواهد کرد. فروزان که بعد از اتفاقات بازی با سپیدرود سکوت کرده بود دیروز(جمعه) در مصاحبه با ورزش و مردم گفت: «مربیان و مدیران عاملی که پیش‌تر با آنها کار کردم به من گفتند که از حق خودم دفاع کنم، اما تیم ما اکنون در کورس قهرمانی است و نمی‌خواهم تیم را وارد حاشیه کنم. من امسال زحمات زیادی کشیدم، در سرمای منفی5درجه تمرین کردم و ذوق شکستن رکورد کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را داشتم. تنها آرزوی من بر سر سفره هفت‌سین، این بود که نخستین قهرمانی من و تراکتورسازی را در سال98 جشن بگیریم. خیلی‌ها علیه من مصاحبه کردند و با هماهنگی وکیلم امروز از مالک باشگاه(محمدرضا زنوزی)، 2نماینده مجلس و یک خبرگزاری شکایت می‌کنم که با آبروی خانوادگی‌ام بازی کردند.»
او با اشاره به 14کلین‌شیت خود در لیگ هجدهم گفت: «تاکنون بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ برتر را داشته‌ام و 8بازی پشت سر هم گلی نخوردم. من به‌دنبال زدن رکورد کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر بودم، اما شرایط اینگونه رقم خورد و با آینده فوتبالی من بازی کردند. همه می‌دانند بازی با پا، نقطه قوت من است اما هیچ‌کس روی چمن مصنوعی نمی‌تواند بازی کند. در دیدارهای دیگر، توپ‌های سخت‌تر از این به من رسید، اما من به‌راحتی توانستم توپ را کنترل کنم. شرایط در چمن مصنوعی فرق می‌کند. در صحنه گل اول و پس از پاس مدافع، 2 بازیکن به من هجوم آوردند که اگر توپ را کنترل می‌کردم، بازیکنان سپیدرود توپ را می‌گرفتند و اشتباه بزرگ‌تری رخ می‌داد.»

دروازه‌بان تراکتورسازی با اشاره به شرایط حساس پست دروازه‌بانی، درباره باز کردن پاهایش پس از لو دادن توپ اظهار داشت: «دروازه‌بانان می‌دانند که این پست چه شرایطی دارد. من وقتی روی خط دروازه هستم، باید کل دروازه را پوشش دهم و مراقب باشم توپ از کنار پاهایم عبور نکند. کسی فکر نمی‌کرد بازیکن سپیدرود توپ را به وسط پاهایم بزند.» فروزان در مورد جلسه‌اش با کمیته اخلاق توضیح داد: «روز اول با من تماس گرفتند که من گفتم نمی‌توانم از خانه خارج شوم و به کمیته اخلاق بیایم. از 3روز قبل به تهران آمدم و منتظر تماس کمیته اخلاق بودم، اما خبری از آنها نشد. در این اتفاق با آبروی فوتبالی من بازی شد. 10سال سابقه بازی در 11تیم لیگ برتری را دارم و از رده‌های پایه تا بزرگسالان در تیم‌ملی بازی کرده‌ام. به‌خاطر طرح برخی تهمت‌های بدون سند، این صحبت‌ها را از راه قانونی پیگیری و ثابت‌ می‌کنم که این حرف‌ها سوءتفاهم بود.»

دروازه‌بان تراکتورسازی در ادامه افزود: «زنوزی در همه رسانه‌ها علیه من صحبت کرد و باعث شد که نگاه جامعه فوتبالی نسبت به من عوض شود. من از او شکایت می‌کنم و تا انتهای موضوع پیش می‌روم. این شکایت را هم در کمیته اخلاق و هم خارج از فوتبال مطرح می‌کنم..»

این خبر را به اشتراک بگذارید