• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 31 فروردین 1398
کد مطلب : 53016
+
-

منهای فوتبال

تختی این‌بار به کمک سیل‌زدگان آمد
مراسم گردهمایی ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان، قهرمانان المپیک، خیران و نیکوکاران، تجار و کسبه برای کمک به هموطنان سیل‌زده، با نمایش فیلم تختی به کارگردانی بهرام توکلی برگزار شد. در حاشیه برگزاری این مراسم، علیرضا حیدری در اقدامی ارزشمند، قول داد مدال برنز المپیک آتن خود را با قیمت پایه ۳۲۰ میلیون تومان به حراج بگذارد. همچنین ۸۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی شامل کنتورهای برق و... جمع‌آوری شد. یک بلیت فیلم تختی به مبلغ ۳۰میلیون تومان توسط یکی از مدیران فوتبالی خریداری شد. همچنین تعدادی از حاضران بلیت‌های این فیلم را به مبالغ ۹، ۱۲ و ۱۳ میلیون تومان خریداری کردند. در ادامه این مراسم، شرکت‌کنندگان از مبلغ ۲۲ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان و کسبه و تجار بازار از ۱۵ تا ۶۰ میلیون تومان به این حرکت مردمی و خداپسندانه کمک کردند و جمع کمک‌های مردمی به ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال رسید. مسئولان برگزاری این همایش اعلام کردند؛ در ابتدای هفته آینده جزئیات رسمی ارقام جمع‌آوری‌شده اعلام خواهد شد.


 سلیمی: فدراسیون اعلام کند بازنشسته‌ام 
بهداد سلیمی، قهرمان فوق‌سنگین جهان و المپیک که اعلام بازنشستگی کرده است، درباره اینکه همچنان نامش در لیست وادا و فدراسیون جهانی وجود دارد، مقصر را فدراسیون وزنه‌برداری عنوان می‌کند و می‌گوید: «فدراسیون باید این نامه را بزند؛ وگرنه من بارها بازنشستگی خودم را به فدراسیون اعلام کرده‌ام. نمی‌دانم چرا فدراسیون اینقدر تعلل می‌کند. در هر صورت کم‌کاری از سمت من نبوده و الان هم دردسری برای من به‌وجود نمی‌آید.» سلیمی در پایان درخصوص غیبت سهراب مرادی و کیانوش رستمی در مسابقات قهرمانی آسیا که از چند روز دیگر به میزبانی چین برگزار می‌شود هم گفت: سهراب و کیانوش نیستند و من در آخرین صحبتی که با سعید علی‌حسینی داشتم، متوجه شدم که او هم خیلی آماده نیست. با این حال نفرات جوان خوبی داریم. بالاخره یک روز این جوان‌ها باید بیایند و به مرور جایگزین شوند. شانس گرفتن مدال طلا در فوق‌سنگین را داریم، اما کار بسیار سخت است.


احد پازاج داغدار پسر ۱۳ساله‌اش شد
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران بر اثر یک حادثه در سوگ پسر ۱۳‌ساله خود نشست. طاها پازاج، فرزند ۱۳‌ساله احد پازاج، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی بر اثر یک حادثه جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. در این حادثه تلخ طاها پازاج درحالی‌که قصد داشته اتومبیل پدر را روشن کند، ماشین در حالت دنده قرار داشته که با روشن‌شدن ماشین و فشار‌دادن پدال گاز از سوی وی، ماشین با سرعت به یک درخت برخورد می‌کند و باعث ضربه مغزی، شکستن قفسه سینه و در نهایت ایست قلبی این نوجوان می‌شود. این در حالی است که او قصد داشته تا آمدن پدرش فقط اقدام به روشن‌کردن اتومبیل کند. گروه ورزشی همشهری این ضایعه تلخ را خدمت احد پازاج، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی تسلیت می‌گوید. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید