• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 31 فروردین 1398
کد مطلب : 53043
+
-

نکته بازی

خودتان بودید چه می‌کردید؟

اصلا مسئله حذف عادل به کنار. موضوع این است که بیش از هزار خبرنگار به رئیس صداوسیما نامه نوشته‌اند که چرا 90 را اوت کردید اما سازمان محترم این نامه را شایسته یک جوابیه یک خطی هم ندانسته است. اصلا بنویسید: «دل‌مان خواست پخش نکنیم» اما به هر حال یک واکنش نشان بدهید تا آدم فکر نکند دارد با دیوار حرف می‌زند. هر چه باشد این خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند. بعدش هم در حاشیه جلسه هیأت دولت از آقای علی‌عسگری در همین مورد سؤال می‌شود اما ایشان راهش را کج می‌کند و دور می‌شود. انصافا اگر یکی از وزرا یا مسئولان دولتی با خبرنگار صداوسیما اینطور برخورد می‌کرد، سازمان چه بلایی سر آن وزیر یا مسئول می‌آورد؟ یعنی شک نکنید طوری علیه طرف برنامه می‌ساختند و تخریبش می‌کردند که مرغ‌های آسمان به گریه بیفتند. خود دوستان در رسانه «ملی» اما به هیچ‌کس جواب پس نمی‌دهند؛ هیچ‌کس.



تاوان کارت‌های مفت

غیر از 2 امتیازی که پرسپولیس در اصفهان جا گذاشت، بازی با ذوب‌آهن برای سرخ‌ها نکته منفی دیگری هم داشت که مربوط به محرومیت خلیل‌زاده از بازی حساس با سپاهان می‌شد. نتیجه این بازی نقش بسیار مهمی در قهرمان شدن یا نشدن پرسپولیس دارد. با وجود این سرخ‌ها برابر خط حمله قدرتمندی که همین هفته قبل 5گل به سایپا زد، یکی از ستون‌های خط دفاعی‌شان را در اختیار نخواهند داشت. غیبت خلیل‌زاده بهترین فرصت برای استنلی است تا آسمان محوطه جریمه پرسپولیس را ناامن کند. البته کارت زردی که شجاع در اصفهان گرفت کاملا فنی و به‌موقع بود اما مسئله اینجاست که اگر او قبلا به خاطر اعتراضات و برخی خطاهای بی‌موردش این همه کارت مفت نمی‌گرفت، الان در یک بزنگاه مهم دست تیمش را لای پوست گردو نمی‌گذاشت. گرفتن اخطار بی‌مورد، یکی از معدود آفت‌های مهم تیم برانکو بود که هیچ‌وقت رفع نشد.



خطر محرومیت 4پرسپولیسی

پرسپولیس در بازی بسیار حساس مقابل سپاهان بیشتر از آنکه حواسش به حریف باشد باید مراقب کارت نگرفتن بازیکنان اصلی و مهره‌های موثر خود باشد. چون توالی دو بازی سنگین مقابل سپاهان و تراکتورسازی ممکن است کار دست سرخپوشان بدهد. در ترکیب پرسپولیس بیرانوند، سیدجلال حسینی، کامیابی‌نیا و نادری در آستانه محرومیت هستند و در صورت دریافت کارت زرد مقابل سپاهان، از بازی با تراکتورسازی که حکم فینال لیگ را دارد محروم خواهند شد. پرسپولیس در مقابل سپاهان هم خلیل‌زاده را به‌دلیل 7اخطاره شدن در اختیار ندارد و امیدوار است که در بازی بعدی با تمام قوا مقابل تراکتورسازی قرار بگیرد. اما برای این هدف ابتدا باید 4بازیکن خود را توجیه کند که در بازی سراسر درگیری مقابل سپاهان از اخطار گرفتن پرهیز کنند. به خصوص کمال کامیابی‌نیا که معمولا در این‌گونه مواقع بی‌محابا بازی می‌کند و محرومیت را به جان می‌خرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید