• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 31 فروردین 1398
کد مطلب : 53020
+
-

خبرهای کوتاه_ورزشی

شایان باز هم خط خورد
کاروان تیم پرسپولیس برای بازی مقابل الاهلی عربستان شب گذشته در حالی راهی دبی شد که 22بازیکن به این سفر رفتند. برانکو برای سفر به دبی روی نام 4بازیکن خط قرمز کشید تا این بازیکنان در تهران تمرینات خود را ادامه دهند. ابوالفضل درویش‌وند، سیداحسان حسینی، سعید حسین‌پور و شایان مصلح 4بازیکن پرسپولیس هستند که به دبی نمی‌روند و در تهران ماندگار خواهند بود. پرسپولیس دوشنبه‌شب و در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم الاهلی عربستان خواهد بود.

    تلاش برای رساندن بودیمیر
پزشک پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه سفر به دبی گفت: «شایان مصلح از ناحیه زیر شکم دچار مصدومیت است و قرار شده تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی را انجام دهد. ما هم طی روزهای اخیر برنامه‌هایی برای آماده‌سازی این بازیکن انجام دادیم اما به‌طور دقیق نمی‌توان گفت او چه زمانی آماده بازی خواهد شد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بودیمیر همراه با پرسپولیس به دبی می‌آید و ما هم در تلاش هستیم تا این بازیکن را در وضعیت خوبی قرار دهیم تا درصورت نیاز کادر فنی در بازی با الاهلی از او استفاده کند. اقدامات درمانی و فیزیوتراپی بودیمیر چند روزی است که آغاز شده و امیدواریم که او با کارها و برنامه‌هایی که درنظر گرفته‌ایم به بازی با الاهلی برسد.»

    تصادف نعمتی در مسیر تمرین
سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس روز گذشته درحالی‌که قصد حضور در محل تمرین تیمش را داشت در اتوبان تصادف کرد و به همین دلیل نتوانست خودش را به موقع به تمرین دیروز برساند. تصادف نعمتی خوشبختانه جزئی بوده و مشکلی برای این بازیکن به‌وجود نیامده است.

    هتل سرخپوشان در دوبی مشخص شد
پرسپولیس برای بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان روز گذشته تهران را به مقصد دوبی ترک کرد. بازیکنان پرسپولیس پس از رسیدن به دوبی در هتل جودپالاس مستقر شدند. تمرین شاگردان برانکو امروز در دوبی در زمین باشگاه الوصل برگزار خواهد شد.

    برانکو: همه تیم‌ها قبل از بازی با پرسپولیس استراحت می‌کنند
دیروز سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه بازیکنان این تیم مثل گذشته شاداب نیستند مورد سؤال قرار گرفت و در پاسخ به خبرنگاران گفت: «تمام‌وقت بازیکنان می‌خندند. البته بازی‌ها برای ما مهم هستند و طبیعی است از لحاظ ورزشی هر کسی دوست دارد قهرمان را ببرد. شما ببینید بازیکنان تیم‌های مختلف قبل و بعد از بازی با پرسپولیس استراحت می‌کنند. این برای ما خوب است چون با این فشردگی روزبه‌روز بهتر می‌شویم و پیشرفت بیشتری داریم. ما صدر جدول هستیم و مثل سایر تیم‌ها 4بازی دیگر داریم. طبیعی است هر 4بازی برای بودن یا نبودن است». برانکو درباره بازی با الاهلی عربستان و اینکه سرمربی آنها تغییر کرده، گفت: «بعضی‌وقت‌ها این تغییر سرمربی خوب است و گاهی نیست. زمانی که مربی عوض می‌شود یکی دو بازی اول خوب هستند چون انگیزه بالایی دارند و مربی می‌خواهد خودش را نشان دهد. طبیعی است بازی سختی پیش رو داشته باشیم.»

   توضیح خطیر در مورد یک سوءتفاهم
امیرحسین فتحی چندی پیش ادعا کرد که قرارداد پاتوسی با استقلال یک‌سال‌ونیمه بوده و این در حالی است که خطیر در مصاحبه با خبرنگاران مدعی شد که قرارداد این بازیکن ۶ماهه با بند خرید قطعی برای سال بعد است. این موضوعی بود که باعث شد عده‌ای گمان کنند حرف‌های مدیرعامل استقلال با حرف‌های معاون ورزشی باشگاه در تضاد است. علی خطیر در توضیح این 2مصاحبه گفته است: «هرگز حرف‌های من در تعارض با صحبت‌های آقای فتحی نبوده است. ایشان هرگز نگفتند قرارداد پاتوسی را تمدید کرده‌اند بلکه گفتند قرارداد او یک‌سال‌ونیمه است. من هم گفتم پول رضایتنامه ایشان را تأمین کنیم، قراردادش به‌صورت اتوماتیک تمدید می‌شود. این دقیقا عین حرف‌های آقای فتحی است. ما باید پول رضایتنامه پاتوسی را تأمین کنیم که این کار را کرده‌ایم و مشکلی برای ماندن ایشان وجود ندارد.»

   عذرخواهی ایرانپوریان  از ژنرال
سپاهان با پیروزی پرگل مقابل سایپا به لیگ برگشت تا با روحیه‌ای بالا آماده تقابل با پرسپولیس صدرنشین شود اما در این میان اخراج ایرانپوریان و غیبت او مقابل صدرنشین لیگ، شوکی جدی به قلعه‌نویی و هواداران تیمش وارد کرد. ایرانپوریان که خودش از این بابت حسابی ناراحت است، از قلعه‌نویی و هواداران عذرخواهی کرده و گفته است: «فکر می‌کنم داور نسبت به من خیلی نامهربان بود. صحنه‌ها، صحنه‌هایی نبود که در هردو کارت زرد بدهد. من هم جز احترام گذاشتن چیزی نمی‌گویم. قبول دارم بی‌احتیاطی کردم. با کارت اولی که داور به من داد چهارکارته شدم و بازی پرسپولیس را از دست دادم که این مسئله تمرکز من را به هم زد، اما با این حال داور می‌توانست در هر دو صحنه مهربان‌تر رفتار کند، چون ضربه شدید نبود. در صحنه اول فقط با صدای بازیکن حریف به من کارت داد. با این حال از هواداران و قلعه‌نویی عذرخواهی می‌کنم.»
   
ذیحساب استقلال استعفا کرد
ذیحساب باشگاه استقلال که مسئول رسیدگی به امور مالی این باشگاه بود، از سمت خود استعفا کرد. این اتفاق در حالی رخ داده که ذیحساب باشگاه‌ها از طرف وزارت اقتصاد و دارایی منصوب می‌شوند. لعبت خلیلی، ذیحساب باشگاه استقلال با تأیید خبر استعفای خود به فارس گفته است: «خبر استعفای من درست است، من 3سال در باشگاه استقلال حضور داشتم ولی خسته شدم. در مورد استعفا هم از مدیرعامل باشگاه سؤال کنید.»
 
  پسر شفر الهلال را آنالیز کرد
الهلال عربستان این روزها حال‌وروز خوشی ندارد و روی دور ناکامی گام برمی‌دارد. آبی‌های عربستان که در آخرین بازی آسیایی خود به استقلال باخته‌اند، به‌تازگی در فینال جام زاید هم مغلوب النجم تونس شدند. بد نیست بدانید پسر وینفرد شفر یکی از تماشاگران ویژه بازی الهلال با النجم بوده و آنالیزی کامل از این دیدار را در اختیار کادرفنی استقلال قرار داده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :