• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 27 فروردین 1398
کد مطلب : 52594
+
-

کوتاه از حادثه / حوادث

کوتاه از حادثه
کوتاه از حادثه / حوادث


      دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس
شرور مسلح که 15‌ماه قبل در جریان درگیری مسلحانه با مأموران مرزبانی سراوان یکی از آنها را به شهادت رسانده بود، دستگیر شد. به‌گزارش همشهری، روز چهارم دی‌ماه سال96 در جریان درگیری بین مأموران مرزبانی منطقه مک‌سوخته سراوان با اشرار مسلح سرگرد رسول طالبی که جانشین یگان تکاوری منطقه بود هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید. از همان زمان تلاش‌ها برای دستگیری آنها آغاز شد تا اینکه چند روز قبل مأموران پلیس خاش به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد یکی از عوامل شهادت سرگرد طالبی در محله اسلام‌آباد این شهر مخفی شده است. سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت: متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و تحقیقات از او  ادامه دارد.

      قاچاق سوخت در کیسه‌های پلاستیکی
قاچاقچی سوخت که در اقدامی عجیب در حال قاچاق حدود 4هزار ‌لیتر گازوئیل داخل کیسه‌های پلاستیکی به شرق کشور بود، دستگیر شد. به‌گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز، با بیان این مطلب گفت: بامداد 25فروردین، مأموران مستقر در ایست و بازرسی قطرویه به یک کامیون اتاقدار که از شیراز به سمت شرق کشور در حرکت بود، شک و آن را متوقف کردند. سرهنگ سیدخالد یوسفی افزود: ماموران در بازرسی کامیون با محموله‌ای عجیب روبه‌رو شدند. قاچاقچیان حجم زیادی گازوئیل قاچاق را داخل کیسه‌های بزرگ پلاستیکی در قسمت مخصوص حمل بار کامیون جاسازی کرده بودند که در پی این مسئله راننده دستگیر و کامیون توقیف شد. وی اضافه کرد: مقدار گازوئیل کشف‌شده حدود 4هزار لیتر تخمین زده شده و  متأسفانه کامیون یادشده حین انتقال به مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان در گردنه لای‌رز واژگون شد و مقداری از محموله گازوئیل با پاره‌شدن پلاستیک‌ها روی سطح جاده ریخت که این موضوع نیز در پرونده قاچاق سوخت درج و به همراه راننده آن به مرجع قضایی ارجاع داده شده است.

      مرگ دردناک دختر 2ساله
بی‌احتیاطی حادثه آفرید و جان دختربچه‌ای 2ساله در استان زنجان را گرفت. به گزارش خبرگزاری صدا‌و‌سیما، این حادثه عصر یکشنبه در شهرستان نوربهار رخ داد و در جریان آن بر ‌اثر بی‌توجهی به جلو از سوی راننده کامیونت، دختر 2ساله زیر چرخ‌های خودرو گرفتار و به‌شدت مجروح شد. به‌دنبال این حادثه، دختر مجروح به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید