• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 25 فروردین 1398
کد مطلب : 52256
+
-

غفوری: شاید جلوی ماشین‌سازی‌ بازی کنم

بازی‌های آینده پرسپولیس سخت است




 وریا غفوری، مدافع ملی‌پوش استقلال تهران چند هفته حساس را به‌دلیل مصدومیت از دست داد. بازی‌های مانند داربی، الهلال و سپاهان ازجمله مهم‌ترین آنهاست. حتی در این بین شایعاتی  مطرح شدکه غفوری نه به‌دلیل مصدومیت بلکه به‌دلیل استوری‌های جنجالی‌اش که خیلی هم رنگ و بوی سیاسی دارد محروم شده است و به همین‌خاطر هم اجازه همراهی آبی‌پوشان را ندارد. البته مدافع استقلال این موضوع را تکذیب کرد. غفوری در گفت‌وگو با همشهری در این‌باره گفت: «این مسائل به هیچ وجه صحت ندارد. من مصدوم هستم و این مصدومیت مشکل جدی هم نیست و به‌زودی به میادین بازخواهم گشت. من دردی را در پایم داشتم که یک مقدار اذیتم می‌کرد و برای اینکه از آن خلاص شوم و بهتر برای تیم بازی کنم تصمیم گرفتم آن را مداوا کنم».
غفوری درباره اینکه آیا در نبود او بازیکنان جانشین توانسته‌اند جای خالی‌اش را پر کنند تأکید کرد: «بله خدا را شکر بچه‌ها همگی در چند بازی اخیر خوب کار کرده‌اند. دیدید چه بازی خوبی مقابل الهلال به نمایش گذاشتند و به خوبی تیم قدرتمند سپاهان را هم شکست دادند. این بردها باعث شد هم در آسیا و هم در لیگ برتر به نوعی به جدول برگردیم و در ادامه راه با امیدواری بیشتری کار کنیم».
او درباره اینکه این احتمال وجود دارد در بازی روز چهارشنبه مقابل ماشین‌سازی‌ به میدان برود گفت: «من خودم هم امیدوارم درصورت مهیاشدن شرایط حداقل برای دقایقی هم شده به میدان بروم تا بعد از چند هفته در فضای مسابقه قرار بگیرم».
بازیکن ملی‌پوش استقلال درباره اینکه می‌توانند فاصله امتیازی خود با پرسپولیس در جدول را جبران کنند و به‌عنوان قهرمانی دست یابند تأکید کرد: «واقعیت این است که ما هم‌اکنون خودمان را به تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان رسانده‌ایم و حالا فقط می‌ماند که پرسپولیس در بازی‌های آینده چه نتایجی می‌گیرد. پرسپولیسی‌ها یک بازی رو در رو با تراکتورسازی در تبریز دارند و یک بازی هم در تهران با سپاهان خواهند داشت که بازی‌های خیلی مشکلی خواهند بود. هر تیمی نمی‌تواند سپاهان را ببرد. در کل امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم».
غفوری با مثبت ارزیابی‌کردن شرایط تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: «با برد بسیار دلچسبی که مقابل الهلال کسب کردیم نشان دادیم که در این رقابت‌ها هم حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم. حالا 3 بازی دیگر مانده که باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا با کسب نتایج لازم از گروه خود صعود کنیم».

این خبر را به اشتراک بگذارید