• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 18 فروردین 1398
کد مطلب : 51470
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  چادرهای سیل زدگان را باد برد
طوفان بسیار شدیدی به اردودگاه سیل زدگان زد و اغلب چادرهای موقت هلال احمر از جا کنده شدند. مردم عادی بلد نیستند،  آیا مسئولان نمی‌توانند امکان‌سنجی کنند و کسانی که همه زندگی‌شان را آب برده در جایی مستقر کنند که باد آنها را نبرد؟

محمدرضا شیوا از اهواز

@ چرا همراه اول خودبه‌خود از شارژ کم می‌کند؟
اخیرا سیم‌کارت‌های همراه اول وقتی شارژ می‌شود،  بدون اینکه از مکالمه یا سرویس پیامک آن استفاده شود خودبه‌خود شارژ کم می‌کند! چرا اپراتور همراه اول با مشتریان اینگونه رفتار می‌کند؟
مظفری از تهران

   زمان راستی‌آزمایی همه ملت است
وقوع سیل فرصتی برای راستی‌آزمایی هموطنان است که صداقت اثبات شده‌شان درکمک به سیل‌زدگان باز هم اثبات شود.
احمدیان از کرمان

  تغییرمداوم شهردار بهارستان نیازمند رسیدگی است
از سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان وزارت کشور تقاضا داریم به مسئله تغییر و عزل مداوم شهردار در شهرستان بهارستان شهر گلستان از توابع تهران وارد شود. این وضعیت همه امور شهر را تحت‌تأثیر قرار داده است.
تقوی از بهارستان

@ نامگذاری خیابانی به نام شجریان بسیار بجاست
نامگذاری خیابانی به نام «استاد شجریان» در مشهد در دست بررسی قرار گرفته و باعث خوشحالی اهل هنر است. بسیار زودتر از اینها باید چنین اقدامی می‌شد و امیدواریم این طرح به‌زودی عملی شود.
رضوانی از مشهد

  همه مزارع بخش دارخوین نابود شدند
یک‌سال زحمت ما برای کشت گندم کلا نابود شد و مزارع گندم روستای ما در دارخوین زیرآب رفت. از مسئولان تقاضا داریم برای جبران خسارت به داد ما برسند.
عابد صلحی از روستای صلاحاویه

   لامپ‌های کمربندی اسلامشهر خاموش است
از شهرداری اسلامشهر خواهشمندم که لامپ‌های خاموش کمربندی اسلامشهر حدفاصل میدان قام تا ابتدای شهر واوان را تعویض کند.
جعفری خانقاه از واوان

@ هیچ کمکی به روستای چم حسین نرسید
روستای چم حسین شهرستان دوره چگنی لرستان در سیل صددرصد نابود شد و هیچ خانه‌ای در آن باقی نماند،  اما هیچ کمکی به اهالی روستا که در نزدیک روستای از بین رفته اسکان دارند،  نرسیده است و اصلا شاید کسی متوجه نشود اینجا قبلا روستایی بود.
علی چگینی از دوره چگنی

   مسئولان آب را اصولی مدیریت کنند
افزایش رواناب‌ها در رودخانه قره سو همچنان یک تهدید برای تعدادی از روستاهای شهرستان ترکمن و روستای شمالی شهرستان کردکوی است. از مسئولان تقاضا داریم در کنار این میزان خسارتی که به کشور وارد شده،  آب را درست مدیریت کنند.
نوری از گرگان

   رونمایی طرح و برنامه مشکل اشتغال را حل نمی‌کند
در خبرها آمده بود که مسئولان دو برنامه توسعه،  تولید،  اشتغال و اصلاح ساختار بودجه را با تلاش کارشناسان آماده کرده و از آن رونمایی می‌کنند. واقعا رونمایی طرح چه مشکلی از اشتغال حل می‌کند؟
اسفندیاری از تهران

   افزایش حقوق‌ها محقق نشود،  زندگی سخت‌تر می‌شود
مسئولی پیشنهاد داده بود، افزایش حقوق‌ها از اردیبهشت یا حتی خرداد‌ماه شروع شود و منابع حاصل از صرفه‌جویی 2ماه به حمایت از سیل زدگان اختصاص یابد،  واقعا با این شرایط اقتصادی اغلب مردم،  هیچ راه دیگری برای کمک به سیل‌زدگان ندارید؟
اسرافیلی از تبریز

   غیربومی‌ها کمک‌های هلال احمر را گرفته‌اند
از دوشنبه که نیروهای امداد به مناطق سیل‌زده آمده‌اند یا چیزی توزیع نشده یا اینکه به اهلش نرسیده است. تعدادی غیربومی برخی کمک‌های مردم و مسئولان را دریافت کرده‌اند! مسئولان تدبیری کنند.
احمدوند از کوهدشت

   حق مسکن 100هزارتومانی دردی دوا نمی‌کند
مسئولان بعد از چند‌ماه رایزنی به افزایش 100هزارتومانی حق مسکن رسیده‌اند که آن‌هم روی هواست و تصویب نشده است،  درحالی‌که کرایه خانه‌ها در شهرهایی مثل تهران تا صددرصد افزایش یافته و این رقم واقعا دردی را دوا نمی‌کند.
مزینانی از تهران

   تعداد زیادی از وکلا بیکارند!
با وجود تعداد زیاد پرونده‌های قضایی و نیاز جامعه،  تعداد زیادی از وکلا بیکارند که به 2علت تعریف نشدن اهمیت حضور وکیل در پرونده‌های مختلف و نیز نبود بودجه‌ای برای این کار در سبد خانواده‌ها رخ داده است. مسئولان فکری برای این تعداد وکیل بیکار بکنند. 2فرزند من حقوق خوانده و بیکار هستند.
پدر 2 وکیل

  در مناطق زلزله‌زده به چکمه و کفش نیاز داریم
بسیاری از مردم سیل‌زده نیازمند چکمه و کفش هستند. لطفا مردم و مسئولان به این موضوع توجه کنند. در روزهای پس از سیل بسیاری از سیل‌زدگان دچار بریدگی کف پا و زخم شده‌اند،  زیرا کفش‌هایشان مناسب نیست یا اصلا کفش ندارند.
یاری از پلدختر

این خبر را به اشتراک بگذارید