• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 18 فروردین 1398
کد مطلب : 51465
+
-

سلفی مرگبار 3دختر و پسر در رودخانه


5 عضو خانواده‌ای که برای گرفتن عکس سلفی وارد رودخانه‌ای در استان فارس شده بودند، گرفتار امواج شده و 3 نفر از آنها جانشان را از دست دادند.

به گزارش همشهری، چند روز پیش 15نفر از اقوام و اعضای خانواده‌ای در استان فارس تصمیم گرفتند برای تفریح به اطراف رودخانه‌ای در منطقه چنارشاهیجان در شهرستان کازرون استان فارس بروند. آنها سوار بر یک ون ‌راهی مقصد شدند و بساط تفریح خود را کنار رودخانه پهن کردند اما ساعاتی بعد 5نفر از آنها تصمیم گرفتند برای گرفتن عکس سلفی وارد رودخانه شوند. 3دختر و 2پسر با گوشی‌هایشان قدم به داخل رودخانه‌ای گذاشتند که پیش از این نیز بارها باعث مرگ افرادی شده بود که بدون آشنایی با فن شنا وارد آنجا شده بودند. 5دختر و پسر جوان سرگرم عکس گرفتن شدند و همانطور که  در داخل رودخانه پیش می‌رفتند ناگهان اتفاقی هولناک رخ داد. به‌خاطر بارندگی‌های اخیر سطح آب در چشم برهم‌زدنی بالا آمد و آنها هرچه تلاش کردند نتوانستند از داخل رودخانه خارج شوند. وقتی آب 5دختر و پسر جوان را در بر گرفت، شاهدان و کسانی که آن روز در اطراف رودخانه بودند به کمک آنها شتافتند.

تلاش آنها برای نجات یک دختر و پسر نتیجه داد و موفق شدند این‌دو را از داخل آب بیرون بکشند اما 2دختر و یک پسر دیگر بر اثر جریان آب به نقاط عمیق رودخانه کشیده شده و ناپدید شدند. وقتی ماجرا به تیم‌های امدادی گزارش شد، امدادگران برای نجات حادثه‌دیدگان وارد عمل شدند اما در نهایت اجساد بی‌جان 3دختر و پسر جوان از داخل آب بیرون کشیده و مشخص شد که همگی آنها جان باخته‌اند. به گفته سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی پلیس استان فارس، منطقه‌ای که حادثه‌ در آنجا رخ داد منطقه‌ای خطرناک است که تابلوهای هشدار و شنا ممنوع نیز در آنجا نصب شده و پیش از این نیز افرادی بر اثر بی‌احتیاطی در آن محل غرق شده بودند؛ با این حال قربانیان بی‌توجه به هشدارها وارد رودخانه شده و در نهایت جانشان را از دست دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید