• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
دو شنبه 13 اسفند 1397
کد مطلب : 49800
+
-

شهردار جدید یزد انتخاب شد

«سید محمدرضا سیدحسینی» با کسب 6 رای از اعضای شورای شهردر انتظار صدور حکم از سوی وزارت کشور است

خبر
شهردار جدید یزد انتخاب شد

«سید محمدرضا سیدحسینی» در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با کسب 6 رای از 11 رای اعضای شورای اسلامی شهر یزد به عنوان شهردار جدید یزد معرفی شد. 
به گزارش همشهری، وی که یکی از گزینه‌های جدی شورای اسلامی شهر یزد بعد از رفتن «مهدی جمالی‌نژاد» شهردار قبلی، به وزارت کشور بود، به دلیل نپذیرفتن این مسئولیت از گزینه‌های انتخابی خارج شده بود.
شورای شهر در ادامه «مجتبی فرهمند» معاون فعلی معماری و شهرسازی شهرداری یزد، را به عنوان شهردار جدید معرفی کرد که از سوی وزارت کشور تایید نشد.

اعضای شورای اسلامی شهر یزد این بار برای دومین بار «سید محمدرضا سیدحسینی» را بر اساس توافق برخی از اعضای شورای شهر به عنوان کاندیدای شهردار معرفی کردند و به وی رای مثبت دادند.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد درباره انتخاب سیدحسینی به عنوان شهردار یزد گفت: در دوره اول وی مسئولیت شهرداری را نپذیرفت. از این رو جزو کاندیداها نبود، اما در این دوره بر اساس اتفاق نظر برخی از اعضای شورای و با توجه به سابقه فعالیت او، با توجه به قبول مسئولیت، به عنوان شهردار جدید انتخاب و معرفی شدند.

«غلامعلی سفید» با بیان این‌که با بررسی‌های صورت‌گرفته مشکلی برای تایید صلاحیت شهردار منتخب وجود ندارد اظهار کرد: امیدواریم با تایید وزارت کشور شهردار منتخب به صورت رسمی کار خود را زودتر آغاز کند.
وی درباره تاثیر انتخاب شهردار با 6 رای موافق عنوان کرد: این تعداد آرا ذره‌ای از قدرت شهردار نخواهد کاست و همه با هم تلاش خواهیم کرد که شهر را آبادتر و زیباتر کنیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید