• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 15 بهمن 1397
کد مطلب : 46960
+
-

کریمی سورپرایز شفر مقابل پیکان؟

محمد زارعی 

علی کریمی هافبک تیم استقلال همانطور که به‌دلیل مصدومیت جام‌جهانی را از دست داده‌بود، جام‌ملت‌‌های‌ آسیا را نیز از دست داد تا با فاصله، به‌عنوان بدشانس‌ترین بازیکن ایران شناخته شود.
کریمی بازی‌های جام‌جهانی و جام‌ملت‌ها را از تلویزیون کلینیک باشگاه استقلال تماشا می‌کرد چراکه در تمام این زمان مشغول درمان آسیب‌دیدگی خود بود. اما برخلاف این تلاش‌ها مصدومیت او باعث شد تا جایگاه خود را در تیم ملی از دست بدهد؛ موضوعی که برای او به شدت ناراحت‌کننده بود؛ هرچند تلاش کرد  با این موضوع کنار بیاید و به ادامه روند بهبود خود بپردازد.
با این حال به‌نظر می‌رسد او هنوز به آمادگی کامل ذهنی نرسیده چراکه از مصاحبه کردن امتناع می‌کند و ترجیح می‌دهد تمام فکر و ذهنش را فقط متمرکز بهبودی و بازگشت به میادین کند.
در این بین شفر که همواره از کریمی به‌عنوان یکی از بازیکنان کلیدی خود نام می‌برد روز گذشته در همایش هم‌اندیشی مربیان و داوران علاوه بر اظهارنظر در مورد این بازیکن درباره آغاز رقابت‌های لیگ گفت: «یکی از مشکلات ما مصدومیت علی کریمی است. با چنین شرایطی مجبور هستیم به بازیکنانی که در اختیار داریم میدان بدهیم.»
بر خلاف تأکید شفر مبنی بر اینکه کریمی به‌دلیل مصدومیت مقابل پیکان در ترکیب استقلال حضور نخواهد داشت، علی کریمی که با انگیزه بالا تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند می گوید: «تمرینات ویژه‌ای برای رسیدن به آمادگی کامل انجام می‌دهم و این احتمال وجود دارد که مقابل پیکان بتوانم بازی کنم. اما اگر این بازی را از دست بدهم بی‌شک در بازی‌های آینده قادر به بازی خواهم بود. با این حال خوب می‌دانم سلامتی در وهله اول اهمیت قرار دارد و قصد ندارم برای حضور در میادین عجله کنم که مبادا مجدد دچار آسیب‌دیدگی شوم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید