• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 8 دی 1397
کد مطلب : 42620
+
-

رئیس شورای شهر از خط 4مترو به صورت سرزده بازدید کرد

از توسعه خط 4 مترو غفلت شد

مترو
از توسعه خط 4 مترو غفلت شد

غفلت از توسعه شمالی خط 4 به‌خاطر ناهماهنگی در شهرداری بوده است. رئیس شورای شهر تهران در بازدید سرزده از خط 4مترو تهران گفت: غفلت از توسعه شمالی خط  4 که مسیری شرقی غربی محسوب می‌شود، ناشی از ناهماهنگی در داخل شهرداری بوده است. به گزارش همشهری، محسن هاشمی رفسنجانی در جریان سلسله بازدید‌های سرزده روزهای پنجشنبه از پروژه‌های شهری، از وضعیت پروژه توسعه خط 4مترو تهران بازدید کرد.
او با بیان اینکه بازدید‌های سرزده به این دلیل انجام می‌گیرد که مقامات و مسئولان شهری را درگیر بازدید نکند، گفت: در این بازدید پروژه توسعه شمال غربی خط 4مترو مورد بررسی میدانی قرار گرفت که طولی در حدود 4کیلومتر داشته و 3ایستگاه را در خود جای داده است. این پروژه از مهم‌ترین پروژه‌های مترو است که با توجه به وسعت عمل خطوط 6و 7مترو تهران به‌نظر می‌رسد که مورد غفلت قرار گرفته است. با انجام این پروژه، خط 4مترو می‌تواند بخش مهمی از منطقه 5را خدمت‌رسانی کند و همچنین از فشار ترافیکی شریان‌های غربی و شرقی همچون بزرگراه‌های همت و حکیم بکاهد. به گفته هاشمی با توجه به اینکه در این بازدید مشکل شناسایی شده است، بنابراین در آینده نزدیک جلسه‌ای با مسئولان منطقه، معاون اداری مالی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل مترو برگزار می‌شود تا این مشکل حل شود.
رئیس پارلمان شهری تهران در پایان بر ضرورت بازدید شهردار تهران از این پروژه تأکید کرد و گفت: من از آقای حناچی، شهردار تهران و معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار می‌خواهم که حتما از این پروژه بازدید کنند؛ پروژه خط 6مهم است اما باید در کنار آن توسعه خط 4نیز جدی گرفته شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید