• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 8 دی 1397
کد مطلب : 42608
+
-

ضرورت مشارکت‌ مردم در ساماندهی کارتن‌خواب‌ها


قائم‌مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: مشارکت مردم در ساماندهی کارتن‌خواب‌ها باید افزایش یابد و ما در این زمینه نیاز به اطلاع‌رسانی بیشتر داریم.
به گزارش ایلنا، الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران به همراه سیدرحیم ابوالحسنی قائم‌مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری از گرمخانه بانوان در منطقه ۱۲ که به تازگی افتتاح شده است، بازدید کردند.
سیدرحیم ابوالحسنی، قائم‌مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری‌تهران در جریان این بازدید گفت: ما در رابطه با ساماندهی کارتن خواب‌ها نیاز به یک استراتژی واحد داریم. اینکه تصور کنیم همه کارها را باید خودمان انجام دهیم درست نیست. ما باید بیش از این از مشارکت مردمی کمک بگیریم. برخی رستوران‌دارها به ما می‌گویند که فقط اعلام کنید چقدر برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها نیاز به کمک مالی دارید. بنابراین ما باید تلاش کنیم خیرین و مردم بیشتر از این مجموعه‌ها بازدید به عمل آورند. ان‌جی‌او‌ها باید حلقه وصلی میان اغنیا و فقرا شوند.
قائم‌مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه مشکل اصلی ما در ساماندهی کارتن‌خواب‌ها ضعف مشارکت‌های مردمی است، اضافه کرد: مردمی که برای ائمه به ساخت‌وساز سامرا و بصره کمک می‌کنند، قطعاً اگر بدانند که در این کشور نیازها و ضرورت‌های بیشتری وجود دارد کمک خواهند کرد. اما اطلاع‌رسانی ما ضعیف است.
 الهام فخاری نیز در جریان این بازدید گفت: ما اکنون در تهران با افتتاح گرمخانه منطقه ۱۲ دو گرمخانه برای زنان داریم که این کافی نیست. بنابراین دست‌کم به 5مرکز دیگر برای زنان نیاز داریم تا زمینه کافی برای فرآیند درمان و خروج از چرخه آسیب وجود داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید