• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 12 آذر 1397
کد مطلب : 39560
+
-

اخبار فردا

سه‌شنبه 13 آذر

تا ۱۳ آذر باد می‌وزد - نمایش «باد می‌وزد» داستان یک شب خوابگاه دختران است؛ شبی که برای یکی از دختران دانشجو اتفاقی می‌افتد و حراست از آن با‌خبر می‌شود. باد می‌وزد در تالار مولوی تا ۱۳ آذر روی صحنه است. این نمایش که از ساعت 17:30 با بازی زهرا مهرابی و موژان کردی روی صحنه خواهد بود از برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشگاهی، تقدیر شده به‌عنوان بهترین متن و برنده تندیس بهترین بازیگر زن از بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی است. بلیت این نمایش ۲۵هزار تومان  است و در سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران ابتدای خیابان 16آذر، شماره 16، جنب کلینیک دانشگاه تهران ،اجرا می‌شود.



نمایش سیزده، ۱۸+ : ۱۳ آذر آخرین روز اجرای نمایش «سیزده» است. این نمایش اخطار ۱۸+ دارد، بنابراین اگر زیر این عدد سن دارید، بی‌خیال نمایش شوید. حتی در تیزر و تبلیغات این کار آمده کودکان و بیماران قلبی و تنفسی از دیدن این نمایش پرهیز کنند. این نمایش ساعت 16 به‌مدت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه با بلیت ۳۵ و ۴۰ هزار تومانی به کارگردانی مهدی کوشکی روی صحنه می‌رود. این نمایش را در سالن تئاتر مستقل تهران، ضلع شرقی چهارراه ولیعصر (تئاتر شهر) می‌توانید تماشا کنید. 

نمایشگاه ما هیچ، ما نگاه- گالری تم تنها 2 روز دیگر «ما هیچ، ما نگاه» را در تماشاخانه خود خواهد داشت. این نمایشگاه عکس با عکس‌هایی از مصطفی نوده در خیابان کریم‌خان‌زند، نجات‌اللهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک ۱۰ برپاست. مصطفی نوده، عکاسی خودآموخته است که جوایز و افتخارات جهانی متعددی را تا‌کنون از آن خود کرده. نوده فینالیست جشنواره‌های 35 Awards  روسیه و لنز کالچر آمریکا بوده. ۷ اثر از او در نشریه معتبر Minimalism در انگلستان به چاپ رسیده‌ است و دیگر آثار او در نشریه‌های ZH و rastinate هم منتشر شده‌اند. ویژگی اصلی آثار او مینیمالیسم و سادگی و روانی تصاویر است که زیبایی‌شناسی منحصربه‌فردی دارد. او برای اولین‌بار نمایشگاهی انفرادی در گالری تم برگزار می‌کند. از ساعت 15تا 19عصر می‌توانید از این نمایشگاه دیدن کنید.



سد منصوریان در برابر پرسپولیس- علیرضا منصوریان دوباره برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد؛ این بار در قامت سر‌مربی ذوب‌آهن. سیزدهم آذر‌ماه بازی معوقه هفته یازدهم پرسپولیس - ذوب‌آهن برگزار خواهد شد؛ بازی حساسی که می‌تواند چالش جدیدی را برای منصوریان رقم بزند. منصوریان در حالی سرمربی ذوب‌آهن شده که این تیم تاکنون نتایج قابل‌قبولی نگرفته و حالا چالش پیش‌روی سرمربی سابق استقلال در تیم جدیدش بازی‌های باقی مانده تا پایان نیم فصل اول و پس از آن آماده‌سازی‌ تیم برای نیم‌فصل دوم است. از میان بازی‌های باقی مانده ذوبی‌ها تا پایان نیم‌فصل مهم‌ترین بازی بدون‌شک بازی معوقه هفته یازدهم با پرسپولیس است که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. البته منصوریان معمولا مقابل پرسپولیس خوب نتیجه می‌گیرد و علاوه بر زمانی که در استقلال بود، در نفت تهران هم پرسپولیسِ برانکو را شکست داد و به نوعی مانع قهرمانی این تیم در فصل پانزدهم شد. 

تماشای قدوس در شب بازی با موناکو - هفته شانزدهم لیگ فوتبال فرانسه فردا شب با مسابقه‌ای جذاب برای اهل فوتبال در ایران آغاز می‌شود. در این بازی آمیان ‌-تیمی که سامان قدوس یکی از ستاره‌هایش است- برابر موناکو قرار می‌گیرد. موناکو که تا همین دو فصل پیش تیمی ترسناک برای تمام غول‌های فوتبال اروپا بود حالا در جدول 20تیمی لیگ فرانسه در رده نوزدهم قرار دارد. تیری آنری- سرمربی جوان موناکو - در نخستین تجربه مربیگری‌اش ماموریتی دشوار  برای جلوگیری از سقوط پیش‌رو دارد. فردا شب آنها باید به خانه آمیان بروند و مقابل تیمی بازی کنند که مثل خودشان امیدوار به بقا در لیگ است. این بازی هم رقابتی نزدیک میان دو تیم در خطر سقوط است؛ هم تیری آنری دارد و هم سامان قدوس، پس باید تماشایش کرد. غیر از این، لیگ برتر انگلیس هم فردا شب با برگزاری 4بازی وارد هفته پانزدهم می‌شود. میان این بازی‌ها، رویارویی واتفورد و منچسترسیتی جذاب‌تر از سایر گزینه‌ها به‌نظر می‌رسد.



بوم‌های کتایون - اطراف برج آزادی تهران در تمام روزهای هفته و در هر لحظه‌ای شلوغ است. خیلی وقت‌ها برای فرار از ازدحام می‌توانیم به نگارخانه آیینه برج آزادی پناه ببریم، مثلا همین فردا که آخرین روز از نمایشگاه نقاشی‌های شیرین بختیاری‌کیا در این نگارخانه برپاست. این نمایشگاه با عنوان «بوم‌های کتایون»، سومین نمایشگاه انفرادی بختیاری‌کیاست. او برای این نمایشگاه ۲۱ اثر به سبک سوررئال و با تکنیک رنگ روغن و اکریلیک خلق کرده است. اگر فردا در محدوده ساعت‌های 9صبح تا 17عصر گذرتان به حوالی برج آزادی افتاد، می‌توانید در آخرین روز برگزاری نمایشگاه بوم‌های کتایون حاضر شوید.

این خبر را به اشتراک بگذارید