• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 22 آبان 1397
کد مطلب : 37372
+
-

تصمیم هولناک سارق پشیمان


سارق سابقه‌دار که از خلاف خود پشیمان شده و احساس حقارت می‌کرد تصمیم دردناکی گرفت و به زندگی خودش پایان داد.

به گزارش همشهری، 14مرداد‌ماه امسال رهگذران هنگام عبور از خیابانی حوالی یافت آباد چشمشان به جسد سوخته‌ای افتاد که در زمینی خالی افتاده بود. آنها موضوع را به پلیس اطلاع دادند که با حضور مأموران مشخص شد قربانی مردی جوان بوده که بر اثر سوختگی جانش را از دست داده است.

در نزدیکی جسد یک بطری آب معدنی وجود داشت که نشان می‌داد داخل آن بنزین بوده است. در چنین شرایطی موضوع به قاضی محسن مدیرروستا گزارش شد و او دستور داد جسد به پزشکی قانونی انتقال یابد تا معمای مرگ وی فاش شود. هیچ‌گونه آثاری درخصوص ضرب و جرح روی بدن قربانی دیده نمی‌شد و کارآگاهان در نخستین اقدام به انگشت‌نگاری از جسد پرداختند تا اینکه هویت وی به‌دست آمد. قربانی مردی سابقه‌دار بود که پیش از این بارها به اتهام سرقت به زندان رفته بود. به این ترتیب هویت مرد جوان فاش و مشخص شد که قربانی تحت تعقیب پلیس بوده به‌طوری که مدتی قبل از سوی دادگاه به‌صورت غیابی محاکمه و به 7سال زندان محکوم شده بود.

کارآگاهان در مرحله بعدی به سراغ خانواده وی رفتند و در تحقیق از برادر قربانی معمای مرگ آتشین او فاش شد. برادر وی گفت: ما خانواده با آبرویی هستیم اما نمی‌دانم چرا برادرم قدم در راه خلاف گذاشت و سارق از آب در آمد. آخرین بار هم شنیدیم تحت تعقیب است و ما اطلاعی از مخفیگاهش نداشتیم فقط گاهی زنگ می‌زد و با پدرم صحبت می‌کرد. حتی متوجه شدیم که به‌صورت غیابی دادگاه او را به 7سال زندان محکوم کرده است. از سوی دیگر مدام همه اهالی محل به ما متلک می‌‌گفتند و به پدرم سرکوب می‌زدند.

همه اینها به گوش برادرم رسیده بود تا اینکه روز حادثه به من زنگ زد و گفت دیگر از زندگی خسته شده است. از من و تمام اعضای خانواده حلالیت طلبید و خواست تا او را ببخشیم. می‌گفت به‌خاطر کارهای خلافش باعث شده آبروی ما برود و احساس حقارت می‌کند. به همین دلیل تصمیم گرفته به زندگی‌اش پایان بدهد تا همه بدانند سزای کسی که خلاف می‌کند مرگ است و دیگر کسی جرأت نکند پدرم را به‌خاطر تربیت نادرست پسرش سرزنش کند. او این جمله‌ها را گفت و تلفن را قطع کرد، حتی اجازه نداد من حرفی بزنم تااینکه شنیدیم فوت شده و با ریختن بنزین به روی خودش دست به‌خودسوزی زده است.

با افشای معمای مرگ این مرد جوان، پرونده این حادثه بسته شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید