• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 13 آبان 1397
کد مطلب : 36326
+
-

جریمه ۲۰درصدی استقلالی‌ها و تکذیب حضور دستیار ایرانی

جلسه فوق‌العاده هیأت مدیره باشگاه استقلال روز جمعه برگزار شد که مهم‌ترین نتیجه این جلسه، جریمه بازیکنان و کادر فنی استقلال بود. سایت باشگاه استقلال در گزارشی کوتاه به این موضوع اشاره کرد که بنابر اعلام امیرحسین فتحی- سرپرست باشگاه استقلال- از مبلغ قرارداد تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی به‌دلیل کسب نتایج دور از انتظار در لیگ برتر و کنار رفتن از مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، ۲۰‌درصد کسر شد.البته اگر در پایان مسابقات نیم‌فصل این نتایج جبران و تیم نتایج مطلوبی کسب کند، ۱۰‌درصد از این جریمه ۲۰‌درصدی مصوب،تعلیق خواهد شد.
فتحی درخصوص نتایج اخیر استقلال می‌گوید:
«از هواداران عذرخواهی می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم روزهای خوبی را با ما ببینند».در روزهای اخیر هم شایعات مختلفی درخصوص احتمال برکناری شفر از استقلال مطرح شد که فتحی در این خصوص تأکید می‌کند:«باشگاه استقلال تماما حمایت خود را از آقای شفر اعلام می‌کند. او 2سال قرارداد دارد و تا من هستم، ایشان هم هست و از شفرحمایت 
کامل می‌کنیم».
چند ساعت بعد از جلسه هیأت مدیره استقلال، خبرهایی درخصوص اضافه شدن یک دستیار ایرانی به کادر فنی استقلال مطرح شد و از مجید نامجو مطلق به‌عنوان مهم‌ترین گزینه نام برده شد. استقلال در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است و خیلی‌ها معتقدند که شفر در کنار خود دستیاری می‌خواهد که متخصص تمرین دادن باشد و بتواند تیم را از نظر تاکتیکی آماده بازی‌ها کند.در این بین انتقاد زیادی به قدرت بیش از حد ساشا شفر در کادرفنی استقلال شده است، کسی که بدون مدرک معتبر مربیگری و به‌خاطر رابطه پدر و پسری در کادرفنی این تیم حضور دارد و یکی از مهم‌ترین افراد تصمیم‌گیرنده در امور فنی است. دیروز اما سایت رسمی باشگاه نوشت: «برخلاف اخبار منتشر شده، هم‌اکنون قرار نیست هیچ دستیاری به کادر فنی استقلال اضافه شود. شایعاتی هم که در این خصوص در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده،به هیچ‌وجه صحت ندارد و کاملا تکذیب می‌شود».
به این ترتیب موضوع اضافه شدن دستیار جدید به ترکیب مربیان استقلال فعلا منتفی است و شفر و فتحی تصمیمی برای انجام تغییرات ندارند هرچند که بعید است در صورت ادامه این نتایج مدیران باشگاه به فکر تغییر در بخش فنی خود نباشند.
   جلسه فتحی با شفر و بازیکنان
تمرین دیروز استقلال در زمین پژوهشکده نفت در شرایطی برگزار شد که امیر حسین فتحی -سرپرست باشگاه استقلال- در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.پیش از شروع تمرین، فتحی برای دقایقی با وینفرد شفر به صحبت پرداخت.وی سپس نزد بازیکنان رفت و با آنها هم گفت‌و‌گو کرد. داریوش شجاعیان در تمرین دیروز زیرنظر فیزیوتراپ تیم تمرین کرد. با اضافه شدن شجاعیان و محسن کریمی و خسرو حیدری به تمرینات تیم استقلال تنها پژمان منتظری بازیکن آسیب‌دیده این تیم محسوب می‌شود و بقیه بازیکنان مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان ندارند. البته شجاعیان از هفته‌های آتی به ترکیب اضافه خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید