• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 13 آبان 1397
کد مطلب : 36324
+
-

کریم؛ بالاخره در انگلیس

پیراهن ناتینگهام فارست بر تن انصاری‌فرد

کریم؛ بالاخره در انگلیس

سرانجام انتقال کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی فصل گذشته المپیاکوس یونان به ناتینگهام فارست نهایی شد و او در چمپیونشیپ انگلیس بازی خواهد کرد. انصاری‌فرد که 3 سال قبل از اوساسونای اسپانیا به پانیوس رفت، در یک فصل و نیم حضور در این تیم ۳۴ بازی انجام داد و موفق به زدن ۱۴ گل شد که عملکرد درخشان او موجب شد راهی المپیاکوس صدرنشین شود و یک سال و نیم هم در این تیم عضویت داشته باشد.

این مهاجم تیم ملی ایران در نیم‌فصل اول حضور در المپیاکوس موفق به زدن گل نشد ولی سال قبل نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و با اینکه در ابتدای فصل نیمکت‌نشین بود، با بازی‌های خوب، خود را به ترکیب تیمش رساند و توانست در ۲۶ حضور ثابت و تعویضی، ۱۷ گل به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر فصل سوپر لیگ یونان شود.

اما با وجود این آمار درخشان انصاری‌فرد و همچنین گلزنی در جام جهانی برابر پرتغال، فصل جدید برای او به خوبی پیش نرفت و این بازیکن که از ترکیب تیمش دور شده بود، تصمیم گرفت المپیاکوس و سوپر لیگ یونان را ترک کرده و در شرایط جدیدی به‌دنبال اثبات شایستگی‌های خود باشد. انصاری‌فرد که در آخرین روز نقل و انتقالات، قراردادش با باشگاه المپیاکوس را فسخ کرده بود و طی ماه‌های اخیر شایعه حضورش در ناتینگهام فارست شنیده می‌شد در نهایت قراردادش با این باشگاه را دیروز نهایی کرد و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم انگلیسی شد تا در ادامه فصل جدید در چمپیونشیپ به میدان برود.کریم در این چند هفته درگیر گرفتن ویزای کار بود و سرانجام کارهای او نهایی شد تا انصاری‌فرد برای نخستین بار بازی در فوتبال انگلیس را تجربه کند. این در حالی است که سعید عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش هم در فوتبال انگلیس حضور دارند.

   انصاری‌فرد: خوشحالم جزئی از این باشگاه بزرگ شدم
مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از پیوستنش به باشگاه ناتینگهام فارست گفت: «من بسیار خوشحالم و احساس غرور می‌کنم که به عضویت این باشگاه تاریخی درآمده‌ام و فکر می‌کنم که فصل حیرت‌آوری در انتظار من است. می‌خواهم اینجا تمام تلاشم را انجام دهم و در تمام مسابقات با صددرصد توانم بازی کنم. بی‌صبرانه منتظر شروع به کارم با ناتینگهام هستم. می‌دانم که فوتبال انگلیس یکی از لیگ‌های طراز اول دنیا را دارد و می‌دانم که سطح رقابت‌ها در اینجا چقدر بالا و سخت است. اینجا رقابت بسیار شدید است. من فکر می‌کنم که کار سختی پیش رو خواهم داشت اما آماده‌ام که سخت کار کنم و بهترین عملکردم را در هر بازی و در هر جلسه تمرینی ارائه کنم تا آماده باشم و به بهترین شکل به تیم خدمت کنم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید