• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 26 مهر 1397
کد مطلب : 34534
+
-

گام اول مبارک

اهالی ورزش از نخستین حضور رسمی بانوان ایرانی در ‌استادیوم آزادی برای تماشای بازی تیم ملی و بولیوی حمایت کردند.  دیروز فضای مجازی پر بود از استوری‌ها و پست‌های ملی‌پوشان و اهالی ورزش که با انتشار عکس‌هایی از این حضور حمایت کردند. در صف اول حامیان نام سلطانی‌فر، وزیر ورزش دیده می‌شود که در توییترش از این اتفاق استقبال کرد. واکنش‌های مدیران و ورزشکاران به این اتفاق را در ادامه می‌خوانید:
 
 مسعود سلطانی‌فر؛ وزیر ورزش:‌ حضور بانوان و خانواده‌ها در بازی دوستانه ‌تیم ملی برابر بولیوی، بانوان ایرانی را در لحظات غرورانگیز افتخارات ورزش کشورمان همزمان با حفظ ارزرش‌های اسلامی و اخلاقی سهیم کرد.

   فریبا محمدیان؛ معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان: حضور خانواده‌ها در رویدادهای بزرگ اجتماعی، تفریح سالم خانواده‌محور است. امیدوارم که در بازی‌های ملی آتی و همینطور در تمامی بازی‌های این رشته برگزار‌کنندگان همه استان‌ها بتوانند میزبان زنان و دختران در کنار آقایان باشند و همه خانواده‌ها با حضور خانوادگی خودشان در این تفریح سالم و بانشاط و شعف‌برانگیز شرکت کنند.

   قلعه‌نویی: گام اول مبارک

حاج‌صفی: به امید روزی که همه بانوان سرزمینم به استادیوم بیایند.
 
سیامک نعمتی: به امید روزی که همه بانوان بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.
 
 پورعلی گنجی: mersi azaton (مرسی ازتون) 
 
 شفر در استادیوم آزادی: حضور بانوان در ورزشگاه را به وزیر ورزش تبریک می‌گویم. 
 
 جهانبخش: خدا را شکر یک برد خوب دیگه تو مسیر جام ملت‌های آسیا، امیدوارم به آمادگی کامل تا جام ملت‌ها که کارمون بسیار دشوار هستش، برسیم. اتفاق بسیار زیبا و دلنشین بازی دیروز، حضور خانواده ما بازیکنان و بانوان عزیز بود که لذت این برد رو چندین برابر کرد و امیدوارم که استمرار داشته باشه.
 
 مسعود شجاعی:‌ عرض احترام و تبریک به همه فوتبال‌دوستان امشب یک رخداد شیرین و دلچسب روی داد که شادی پیروزی‌مان را دو‌چندان کرد. یک قدم محکم دیگر برای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا آنهم در چه شب با‌شکوهی؛ شبی که بانوان ایرانی هرچند محدود شاهد مسابقه ما بودند و در کمال آرامش و امنیت بازی را تماشا کردند. به فال نیک می‌گیریم و سپاسگزارم از همه عزیزانی که در بازی مقابل بولیوی ما را همراهی و حمایت کردند.

   میناوند: در روزگار دفن آرزوها یکی از پیش پا افتاده‌ترین حقوق زنان و دختران سرزمینم که به آرزو تبدیل شده بود، برآورده شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید