• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 15 شهریور 1397
کد مطلب : 29586
+
-

آزار زنان جوان توسط مرد پولدار

مرد ثروتمند برای تفریح، زنان جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش می‌کرد و نقشه شومی که در سر داشت اجرا می‌کرد اما سرانجام به دام افتاد.

به گزارش همشهری،چندی قبل زن جوانی نزد پلیس رفت و از حادثه هولناکی خبر داد. او گفت: در بزرگراه آزادگان به‌عنوان مسافر سوار یک پراید سفید رنگ شدم اما راننده من را به محل خلوتی کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. وقتی مرد متجاوز از من دور می‌شد شماره پلاک خودرواش در ذهنم ماند. چند روزبعد  مأموران با استفاده از این سرنخ توانستند راننده پراید را دستگیر کنند. در ادامه شواهدی به‌دست آمد که نشان می‌داد متهم علاوه بر این شاکی دست‌کم 2زن دیگر را با شیوه‌ای مشابه ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. به این ترتیب با تکمیل تحقیقات متهم دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. هرچند 2 نفر از متهمان اعلام گذشت کرده بودند اما شاکی دیگر خواستار مجازات متهم شد.
در ادامه متهم در دفاع از خودش گفت: یک لحظه وسوسه کار دستم داد. من وضع مالی خوبی دارم و هیچ نیازی به سرقت کردن نداشتم اما راستش را بخواهید من به نوعی بیماری روحی مبتلا هستم. قرار است به زودی حکم دادگاه اعلام شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید