• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 15 شهریور 1397
کد مطلب : 29581
+
-

زن جن‌گیر 3میلیارد تومان کلاهبرداری کرد

زن شیاد با این ادعا که با اجنه در ارتباط است 6 نفر را فریب داد و از آنها بیش از 3میلیارد تومان کلاهبرداری کرد. مأموران در جریان بازرسی مخفیگاه متهم توانستند بیش از 5کیلو طلا و جواهرات و ده‌ها سکه طلا کشف کنند.
اولین شاکی این پرونده زن جوانی بود که به پلیس آگاهی اصفهان رفت و گفت: از مدتی قبل دچار مشکلات زیادی در زندگی‌ام شده بودم تا اینکه یکی از دوستانم زن جن‌گیری را به من معرفی کرد.من هم سراغ  اورفتم و کمک خواستم. او گفت همه مشکلات‌تان به خاطر اجنه‌ای است که در خانه‌تان حضور دارند و باید آنها را از خانه‌تان بیرون کنم. او گفت اول باید هرچه طلا و جواهر دارید از خانه‌تان خارج کنید تا بشود جن‌ها را بیرون کرد. او با این بهانه هرچه طلا و جواهرات داشتم از من گرفت و بعد از مدتی ادعا کرد اجنه را بیرون کرده است. وقتی سراغ جواهراتم را گرفتم گفت اجنه همه طلاها را با خودشان برده‌اند.
به‌دنبال این شکایت زن شیاد بازداشت شد و در جریان تحقیقات معلوم شد که او با این ترفند 5نفر دیگر را نیز فریب داده و دست‌کم 3میلیارد تومان به جیب زده است. سرهنگ سعید سلیمیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان به پایگاه خبری پلیس گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم 5کیلو و 750 گرم طلا، 20سکه بهار آزادی و ...  به ارزش 3میلیارد تومان کشف شد. وی ادامه داد: متهم برای جلب اعتماد طعمه‌هایش داروهایی را به آنان می‌داد تا به‌اصطلاح جن را از بدنشان بیرون کند اما به گفته مالباختگان آنها با خوردن این داروها مشکل‌شان برطرف نشد. تحقیقات در این باره ادامه دارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید