• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 15 شهریور 1397
کد مطلب : 29583
+
-

راننده کامیون، گروگان 350میلیونی 6آدم‌ربا

مردان سابقه‌دار راننده کامیونی را در کرج ربودند و قصد اخاذی 350میلیون تومانی از خانواده‌اش را داشتند اما زمانی که فکر می‌کردند به خواسته‌شان رسیده‌اند، مأموران پلیس را مقابل خود دیدند.
به گزارش همشهری، اوایل شهریورماه مرد کرجی سوار کامیونش شد اما روز بعد فرد ناشناسی با خانواده او تماس گرفت و مدعی شد که وی را ربوده و برای آزادی‌اش 350میلیون تومان می‌خواهند. در این شرایط آنها ازپلیس کمک خواستند. با راهنمایی پلیس، خانواده گروگان با گروگانگیران وارد معامله شدند و قرار شد راهی همان شهر جنوبی شده و پس از تحویل پول، گروگان را آزاد کنند. تیمی از مأموران به همراه برادر گروگان راهی شهر جنوبی شدند. درحالی‌که کارآگاهان محل قرار را به‌صورت نامحسوس زیرنظر داشتند، سر و کله 2مرد سوار بر یک وانت نیسان پیدا شد و آنها از برادر گروگان خواستند سوار وانت شود. او نیز با هماهنگی پلیس سوار شد اما در میانه راه، مأموران در عملیات تعقیب و گریز و با شلیک گلوله موفق شدند وانت را متوقف و هر 2 آدم‌ربا را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با دستگیری 2متهم مشخص شد که آدم‌ربایان گروگانشان را در خانه‌ای در فردیس کرج نگهداری می‌کنند. سرهنگ جواد صفایی ادامه داد: با این اطلاعات محل نگهداری گروگان شناسایی شد و کارآگاهان با دستگیری 4عضو دیگر باند، این مرد 40ساله را آزاد کردند. به گفته وی، متهمان که سوابقی در زمینه مواد‌مخدر دارند اعتراف کردند که از قبل گروگان خود را شناسایی کرده و به تصور اینکه می‌توانند با اخاذی از خانواده او به پول زیادی برسند، او را ربوده بودند. تحقیقات تکمیلی از اعضای این باند ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید