• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 27 مرداد 1397
کد مطلب : 27374
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

  گرانی‌ها ادامه دارد

این روزها که مدام شاهد افزایش قیمت بسیاری از کالاهای اساسی ازجمله لبنیات و مرغ و گوشت در بازار هستیم، مسئولان همچنان از آمادگی و نظارت دقیق برای مقابله با افزایش بی‌رویه قیمت‌ها خبر می‌دهند. این درحالی است که متأسفانه گرانی‌ها همچنان ادامه دارد.
2436...0912

  بازنشستگان را دریابید

از دولت و مجلس انتظار داریم، به فکر حل مشکل معیشتی بازنشستگان نیز باشند. باور کنید اکنون در ایام پیری که درگیر انواع بیماری‌ها و مواجه با هزینه‌های سنگین زندگی هستیم، نیازمند توجه بیشتر دولتمردانیم. نباید این قشر از جامعه به فراموشی سپرده شوند. لطفا در روزنامه‌تان از وضعیت نابسامان بازنشستگان کشوری هم گزارشی تهیه کنید.
2561...0919

  مشکل فارغ‌التحصیلان

سلام و خسته نباشید. با اینکه با هزاران مشکل رشته پزشکی خوانده‌ام ولی متأسفانه هنوز نتوانسته‌ام جایگاه شغلی ثابتی پیدا کنم و برای کار پاره‌وقت میان بیمارستان‌ها سرگردانم. مسئولان ذیربط در وزارت بهداشت باور کنند که اگر برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کار پیدا شود، برای آنها هیچ‌جایی بهتر از کشورشان نیست. به امید اینکه مسئولان به فکر اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها هم باشند.
2584...0912

  شعار جلب رضایت مشتریان!

وقتی خودرویم را برای تعمیر به نزدیک‌ترین نمایندگی محل سکونت بردم، متأسفانه با تشخیص اشتباه هزینه سنگینی را برایم به‌وجود آوردند. وقتی نسبت به فاکتور نزدیک به 3میلیونی اعتراض کردم، با این جمله بدرقه‌ام کردند: «هرجا که دوست داری برو شکایت کن!» پس شعار جلب رضایت مشتریان کجاست؟
3241...0912

  ساماندهی اجاره‌بها

با سلام و تشکر از روزنامه همشهری. با اینکه سال‌هاست افزایش بی‌حساب و کتاب اجاره‌بهای مسکن در نبود قانون برای مستأجران کمرشکن شده، اما متأسفانه هیچ‌یک از دستگاه‌ها هم خود را مسئول آن نمی‌دانند. امیدواریم دولت و مجلس با تدوین طرحی، نرخ مصوبی برای اجاره‌بها درنظر گرفته و نظارت کافی بر رعایت آن داشته باشند، بلکه از نرخ‌گذاری‌های سلیقه‌ای جلوگیری شود.
گلایه مستأجران از تهران

  نظارت بر طرح بافت فرسوده

سلام. با توجه به حجم بالای بافت فرسوده در منطقه۱۷، اما متأسفانه عدم‌اجرای این طرح در این منطقه مشکلات زیادی را برای ساکنان این محل به‌وجود آورده است. این در حالی است که شتاب‌گرفتن طرح اجرای بافت فرسوده در این منطقه، علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات مردم می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال‌زایی نیز باشد. از شورای شهر انتظار داریم نظارت بیشتری بر نحوه اجرای بافت‌های فرسوده در این منطقه داشته باشند.
گلایه تعدادی از ساکنان محل

  مسکن مهر پرند

با سلام. از 7سال قبل در پروژه مسکن مهر پرند ثبت‌نام کرده و مبالغ درخواستی را با هزاران بدبختی واریز کرده‌ایم اما مشخص نیست چرا درخصوص تحویل مسکن مهر پرند اینقدر تعلل می‌کنند؟ ما چه گناهی کرده‌ایم؟ لطفا بنویسید شاید یکی به داد ما برسد.
آشوری از تهران

  نرخ مشاوران املاک

مشاوران املاک در بنگاه‌ها بر چه مبنایی یک چهارم کمیسیون بابت اجاره‌بها از مردم می‌گیرند؟ چرا هیچ نظارتی در این خصوص توسط مراجع مسئول صورت نمی‌گیرد؟ از دولت می‌خواهیم نرخ دریافتی مشاوران املاک را ضابطه‌مند کند.
مرتضایی از جنوب تهران

  آلودگی صوتی

سال‌هاست در کلانشهر تهران مدام با صدای بوق ممتد یا دزد‌گیر یک خودرو، آرامش و تمرکز خود را از دست داده‌ایم. متأسفانه آلودگی صوتی به‌خصوص در کلانشهرها سلامت جسم و روان افراد را به خطر انداخته است. چرا مسئولان ذیربط نسبت به موضوع آلودگی صوتی، توجهی ندارند؟
کریمی از تهران

  حمایت از بخش خصوصی

با سلام و تشکر از اینکه نظرات مردم را در این ستون منتشر می‌کنید. با توجه به تأکید دولت برای واگذاری امور به بخش خصوصی، پیشنهاد می‌کنیم دولت در راستای عملیاتی‌شدن این سیاست، طرح‌های نیمه‌‌تمام و مصوب را برای اجرا به‌صورت فاینانس به این بخش واگذار کند. این اقدام نه‌تنها باعث اشتغال‌زایی خواهد شد، بلکه پویایی اقتصاد را نیز می‌تواند به‌دنبال داشته باشد.
3652...0912

@  پیامک‌های تحمیلی

در چند سال اخیر از ابتدای صبح با انبوه پیامک‌هایی مواجه می‌شویم که فقط با یک هدف ارسال می‌شوند؛ کسب درآمد و البته برای خالی‌کردن جیب دریافت‌کنندگان. متأسفانه برای شکایت از این مزاحمین تحمیلی هیچ‌کس پاسخگو نیست. این درحالی است که در سایر کشورها اپراتورها در کنترل کامل مخابرات و نهادهای مسئول قرار داشته و هرگونه سوءاستفاده تبلیغاتی و مزاحمت در حریم خصوصی افراد به‌شدت تحت پیگیری قرار می‌گیرد. این درحالی است که درخصوص نحوه دریافت شماره تلفن مشترکین هم ‌کسی پاسخگو نیست.
5874...0919

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید