• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مرداد 1397
کد مطلب : 26671
+
-

واکنش چهره‌ها به بالا رفتن قیمت ارز

ای کامنت که می‌روی به سویش

شاید واکنش چهره‌ها و هنرمندان را بتوان به 2 دسته تقسیم کرد؛ واکنش‌هایی که در رسانه‌های جمعی مطرح شده و واکنش‌هایی که در صفحات شخصی اینستاگرام و توییتری هنرمندان آمده است. مهم‌ترین واکنش این طیف شاید مربوط به واکنش همایون شجریان در لغو کنسرتش با پورناظری‌ها باشد؛ رفتاری متفاوت در مقابل گرانی و سختی زندگی مردم که قادر به پرداخت بلیت کنسرت نخواهند بود.

در همین راستا بود که فرزند خلف محمدرضا شجریان، برگزاری کنسرتی خیابانی را پیشنهاد کرد که حال همه مردم را بهتر کند؛ البته اجرای چنین مراسمی منوط شد به گرفتن مجوزهایی و همین باعث شد خیلی‌ها در راستای تحقق چنین خواسته‌ای قدم پیش بگذارند. اما پخش «پشت صحنه»، فیلمی از منوچهر هادی نیز بدون سر و صدا نماند و این کارگردان را مجبور به پاسخگویی کرد. او در شرح پخش چنین فیلمی در فضای مجازی اعلام کرد فیلم پشت صحنه که به گرانی دلار پرداخته است، مربوط به چند‌ماه پیش بوده و جدید نیست.

 در ادامه به تعدادی از واکنش‌ها در فضای غیررسمی اشاره می‌کنیم.

 پرویز پرستویی با منتشر کردن عکسی از جمع کردن پول‌های کشور مجارستان در سال ۱۹۴۶ از کف خیابان که به‌دلیل بی‌ارزشی دور انداخته شده‌اند، نوشت: «کم‌کم باید ما هم جارو بخریم؟»

  حمید فرخ‌نژاد: «جناب روحانی، رئیس‌جمهور گرامی، برای امثال من به‌خاطر حمایت از شما آبرویی پیش مردم نمونده، یه‌کم به فکر خودتون باشید!»
 پریناز ایزدیار: دست شما درد نکنه... هر روز بهتر از دیروز

 پوران درخشنده: «سلام، آقای روحانی شما به مردم ۲بهمن‌ماه ۱۳۹۶ قول دادید در برنامه زنده جلوی چشم مردم... حالا جوابتون به ما مردم چیست...؟؟؟ ما نگران فحشا، دزدی و طلاق‌ها هستیم. ما میان گرانی نرخ تعیین نمی‌کنیم، اما شما تعیین کنید چون گفتید نرخ تغییر نمی‌کند، اما الان در ثانیه... جواب؟؟؟»

  مهراب قاسم‌خانی: «نمی‌گید مردم نگران می‌شن؟ چه معنی داره این همه ثبات؟»

 رامبد جوان نیز در نامه بلندی خطاب به مجلس، دولت و قوه‌قضاییه نوشت: «باور این همه سکوت از جانب شما آقایان و شاید هم خانم‌ها!.... پ.ن: همه ما چیزهایی رو که با هزینه زیاد چه از خانواده‌هامون، جوون‌هامون، جوونی‌مون و... به‌دست آوردیم رو دوست داریم. هنوز خیلی از همون جوونا که الان دیگه پیر شدن جلوی چشممون دارن آب می‌شن. نذارین نسبت به همه باورها و همه گذشته‌مون احساس بدبینی و شرم داشته ‌باشیم».
 

این خبر را به اشتراک بگذارید