• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 21 مرداد 1397
کد مطلب : 26613
+
-

شهر در رسانه‌ها

ضرورت تقویت شورایاری‌ها در لایحه جامع شهری

شکور پورحسین،  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در‌ گفت‌وگو با «خانه ملت» با تاکید بر تقویت ظرفیت شورایاری‌ها در لایحه جامع خدمات شهری و نقش شورایاری‌ها در حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی محلات، گفت: شوراها به‌دلیل ارتباط و شناخت بهتر محله می‌توانند معضلات و مشکلات مردم را به مقامات بالاتر برسانند، هر‌قدر این تشکیلات بیشتر تقویت شوند، درگیری مردم با مشکلات و مسائل محله کمتر خواهدشد.

ضرورت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌کاره

حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران طی یادداشتی در روزنامه «آرمان» درباره ضرورت تعیین‌تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تهران نوشته است. بنابر‌این نوشته، حجم عظیمی از پروژه‌ها در شهرداری تهران فقط کلنگ افتتاح‌شان زده شده است، اما تاکنون برای برخی از آنها حتی اقدامی مبنی بر آغاز عملیات هم انجام نشده است. در برخی از این پروژه‌ها نیز شاهد به اتمام نرسیدن آن‌ها بعد از گذشت سال‌های طولانی هستیم.

زباله‌های بیمارستانی علیه سلامت!

روزنامه «جوان» در گزارشی نوشته که فهرست بلندبالایی از بیمارستان‌ها زباله‌های پزشکی را بدون بی‌خطرسازی رها می‌کنند. به نوشته جوان، این موضوع منشأ کشمکشی قدیمی میان شهرداری، وزارت بهداشت و سازمان محیط‌زیست است و هر یک ماجرا را به گردن دیگری می‌اندازند.

این خبر را به اشتراک بگذارید