• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 17 مرداد 1397
کد مطلب : 26132
+
-

ذوب‌آهن در این فصل مدعی قهرمانی است

«رشید مظاهری» دروازه بان: به ذوب‌آهن تعصب دارم

وحید افشار| اصفهان - خبرنگار :

نبرد ذوب‌آهن مقابل سایپا هرچند که به نسبت بقیه مسابقات این هفته لیگ حساسیت آنچنان زیادی ندارد، با این حال نباید فراموش کرد که حضور امید نمازی و علی دایی روی نیمکت 2 تیم که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی را هم دارند می‌تواند حساسیت این بازی را بیشتر از همیشه کند. یکی از بازیکنانی که بدون شک در این مسابقه نگاه بیشتری به او خواهد بود رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن است که در این 2 هفته از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. در آخرین تمرین ذوب‌آهن قبل از سفر به تهران با رشید مظاهری در مورد بازی‌های لیگ صحبت کردیم.


قبل از اینکه به سراغ مسابقات لیگ برویم به عنوان یک ملی‌پوش حاضر در جام جهانی از تجربه خودتان دراین بازی‌ها صحبت کنید؟ 

اول این را بگویم که رفتن به جام جهانی افتخاری بسیار بزرگ برای من بود و خوشحالم که نامم در لیست بازیکنان ملی‌پوش به ثبت رسید. تیم ما در جام جهانی علمرد بسیار خوبی داشت و اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم از گروه هم صعود کنیم ولی با این حال در مجموع عملکرد خوبی داشتیم.

چه شد که قرارداد خودتان را با ذوب‌آهن تمدید کردید چون صحبت هایی در مورد جدا شدن شما و رفتن به پرسپولیس مطرح شده بود؟ 

من با ذوب‌آهن قرارداد دارم و از حضور در این تیم هم بسیار راضی هستم. فضای ذوب‌آهن بسیار آرام و بی حاشیه است و هر بازیکن می‌تواند فقط به فوتبال خودش توجه کند. البته پیشنهاداتی هم از چند تیم لیگ برتری داشتم ولی نسبت به ذوب‌آهن تعصب دارم و در این فصل هم در ذوب‌آهن بازی می‌کنم.

این دو هفته لیگ چطور پشت سر گذاشته شد؟ 

طبق معمول هفته اول را که بیرون از خانه بازی کردیم ولی 3 امتیاز مهم گرفتیم و مقابل استقلال هم اگر اشتباهات داوری نبود شانس پیروزی داشتیم. ولی تساوی مقابل استقلال هم نتیجه بدی به حساب نمی‌آید و باید در هفته‌های آینده به فکر کسب امتیازات کامل باشیم.

بازی روز پنج‌شنبه در مقابل سایپا را با چه نتیجه‌ای به پایان می‌برید؟ 

در چند سالی که من در ذوب‌آهن حضور داشته‌ام بازی‌های ما و سایپا همیشه جذاب و پرگل بوده است و می‌دانیم که بازی بسیار سختی داریم. ضمن اینکه سایپا به خاطر نتیجه هفته قبل خودش با انگیزه بسیار زیادی در مقابل ما حاضر می‌شود ولی با صحبت‌هایی که کادر فنی انجام داده برای گرفتن 3 امتیاز به زمین می‌رویم.

ذوب‌آهن در این فصل می‌تواند برای اولین بار یک قهرمانی به هواداران هدیه دهد؟ 

کار بسیار سخت است و همه تیم‌ها به دنبال موفقیت در لیگ هستند. با این حال تلاش می‌کنیم مثل فصل گذشته شرایط را به صورتی پیش ببریم که تا هفته پایانی در کورس بمانیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید