• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 6 مرداد 1397
کد مطلب : 24667
+
-

شهرگرام

  قانون آینده ساز



الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتر خود نوشت: در جریان تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، شهردار تهران 3بار تماس گرفت و مجدانه تقاضای رأی قاطع به آن‌را داشت و این قانون آینده‌ساز را گام مهمی در مدیریت جوانان می‌دانست. امیدوارم با مدیریت مهندس افشانی و مدیران جوان شهری، تهران زیست‌پذیری داشته باشیم.


  نظارت بر قانون مجلس



حجت نظری، جوان‌ترین عضو شورای شهر تهران در حساب توییتر خود به تصویب طرح اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اشاره کرد و نوشت: این اقدامی مهم برای فراهم کردن امکان حضور جوانان توانمند و متخصص، فارغ از جنس و جناج و ژن در پست‌های اجرایی است. اما این گام نخست مجلس است و نمایندگان باید بر اجرای درست آن، نظارت جدی داشته باشند.


  حمایت از حقوق معلولان



زهرا نژادبهرام، عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران پس از حضور در منطقه 3پایتخت با انتشار فیلمی در اینستاگرام اعلام کرد: مدیران شهری نباید به ساختمان‌هایی که مناسب معلولان نبودند، پایان‌کار می‌دادند. شهر ما باید جلوگیری کند از تاسیسات و کارگاه‌هایی که مانع تردد معلولان است. ما اجازه نداریم همین پیاده‌راه نیم‌بند را که تنها برای مردان سالم بالغ ساخته شده، اشغال کنیم. بحث خدمات شهری از بحث خدمات بهزیستی و سازمان‌های مرتبط با حقوق معلولان متفاوت است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :