• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 4 مرداد 1397
کد مطلب : 24515
+
-

محاکمه دوباره مرد سالخورده به اتهام قتل خواهرش

مرد سالخورده‌ای که در جریان درگیری با خواهر بزرگ‌ترش وی را به قتل رسانده بود با شکسته شدن حکم قصاص‌اش در دیوان‌عالی کشور بار دیگر در دادگاه محاکمه شد.

به گزارش همشهری، این درگیری مرگبار ظهر 30  اردیبهشت‌ماه سال95 در خانه‌ای در غرب تهران اتفاق افتاد. قاتل مرد 60ساله‌ای بود که خواهر 67 ساله‌اش را به قتل رسانده بود. او پس از دستگیری  گفت: خواهرم در طبقه دوم زندگی می‌کرد و من هم بعد از جدایی از همسرم به خانه پدری‌ام آمدم و در طبقه سوم زندگی می‌کردم. شب حادثه دیروقت به خانه برگشتم. خواهرم که از خواب بیدار شده بود فکر کرد که من عمدا دیر آمده‌ام که او از خواب بیدار شود. او با من درگیر شد و با سنگی که در راهرو بود به انگشت دستم کوبید. من هم او را هل دادم و روی زمین افتاد و جانش را از دست داد.  در جلسه رسیدگی به این پرونده که چندی قبل در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، خواهر کوچک‌تر مقتول به‌عنوان ولی دم در جایگاه ایستاد و برای برادرش درخواست قصاص کرد. او گفت: برادرم به‌خاطر ارث و میراث خواهرم را به قتل رسانده و باید قصاص شود. در ادامه متهم به قصاص محکوم شد اما قضات دیوان‌عالی کشور حکم را نقض کردند.

به این ترتیب،  صبح دیروز متهم بار دیگر در برابر قضات قرار گرفت و گفت: من با خواهرم اختلاف داشتم اما این اختلافات به حدی نبود که من بخواهم او را به قتل برسانم. همه ماجرا یک حادثه بود. با پایان دفاعیات متهم و وکیل مدافعش ختم جلسه اعلام شد و قرار است قضات دادگاه به‌زودی رأی خود را در این‌باره صادر کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید