• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 4 مرداد 1397
کد مطلب : 24514
+
-

شرط‌بندی عجیب 2دوست برای موبایل‌قاپی

2نفر که عاشق موتورسواری بودند در آخرین مسابقه‌شان  شرط گذاشتند هر کدام بازنده شد، دست  به موبایل قاپی بزند.
به گزارش همشهری، مدتی قبل مردی به اداره پلیس رفت و گفت: پشت چراغ قرمز حوالی تهرانپارس درحال حرف زدن با گوشی بودم که ناگهان جوان موتورسواری دستش را از شیشه داخل ماشینم کرد و با سرقت موبایلم، همراه همدستش فرار کرد. با شکایت این مرد مشخص شد که سارقان با همین شگرد چند سرقت دیگر را هم رقم زده‌اند. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش مأموران هنگام گشتزنی حوالی تهرانپارس متوجه 2موتورسوار شدند که با تهدید چاقو قصد سرقت موبایل جوانی را داشتند. سارقان در عملیات تعقیب و گریزدستگیر شدند و پس از انتقال به اداره آگاهی به موبایل قاپی‌های سریالی در شرق تهران اقرار کردند. یکی از آنها در گفت‌وگو با همشهری از جزئیات سرقت‌هایشان می‌گوید.

نقشه سرقت برای کی بود؟

من و دوستم جلال دوستان صمیمی هستیم. از کودکی عاشق موتور سواری بودیم و پنهانی موتورهای پدرمان را برمی‌داشتیم و با هم مسابقه می‌گذاشتیم. بزرگ‌تر که شدیم مدام مسابقه می‌گذاشتیم. در آخرین مسابقه شرط گذاشتم که اگر ببازد باید کیف‌قاپی کند. فکر نمی‌کردم شرط عجیب مرا قبول کند اما برخلاف تصورم جلال پذیرفت.

بعد چه شد؟

من برنده شدم و جلال هم چون حرف زده و شرط را پذیرفته بود، قبول کرد که سرقت کند.

چند سرقت انجام دادید؟

قرار بود که با جلال فقط 3 سرقت انجام دهیم اما هر بار بعد از فروش گوشی 300 تا 500هزار تومان پول گیرش آمد. برای همین وسوسه شد و قرار گذاشتیم به سرقت‌ها ادامه دهیم.

سابقه‌داری؟

یک‌بار به اتهام سرقت دستگیر شدم که اواخر پارسال آزاد شدم.

شما چاقو هم داشتید. آیا در سرقت‌هایتان کسی را هم زخمی کردید؟

نه. از چاقو برای ترساندن طعمه‌هایمان استفاده می‌کردیم. راستش اصلا تصورش را نمی‌کردیم که دستگیر شویم و حالا به‌شدت پشیمانیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید