• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 4 مرداد 1397
کد مطلب : 24511
+
-

جزئیات تیراندازی مرگبار مقابل باغ پرندگان

جزئیات تیراندازی مرگبار مقابل باغ پرندگان

زن جوان وقتی سوار خودروی زانتیا شد تا با شوهرش درخصوص اختلافاتشان صحبت کند، خبر نداشت که او تصمیم هولناکی گرفته است. شواهد نشان می‌دهد مرد جوان ابتدا با شلیک گلوله همسرش را به قتل رسانده و بعد به زندگی خودش پایان داده است.

به گزارش همشهری، ‌ساعت 18:20سه‌شنبه مأموران پلیس هنگام گشتزنی در محدوده جنگل لویزان، خودروی زانتیایی را دیدند که مقابل در ورودی پارک پرندگان پارک شده بود. داخل خودرو زن و مردی نشسته بودند که در نگاه اول به‌نظر می‌رسید خواب هستند، اما یکی از مأموران متوجه لکه‌های خون روی دست‌های راننده شد. با توجه به مشکوک بودن موضوع، مأموران به سمت خودرو رفتند و چندبار به شیشه زدند اما زن و مرد جوان هیچ عکس‌العملی نشان ندادند. این در حالی بود که در ماشین قفل نبود و مأمور پلیس پس از باز کردن در با صحنه هولناکی روبه‌رو شد. زن و مرد جوان هردو بر اثر شلیک گلوله جان باخته بودند. زن جوان که در صندلی شاگرد نشسته بود از ناحیه گیجگاه سمت چپ، گلوله خورده بود و مرد از ناحیه گیجگاه سمت راستش. زن جوان درحالی جان باخته بود که کمربندش را بسته و موبایلش در دستش بود. به‌نظر می‌رسید او صفحه‌ای را باز کرده و در حال چک کردن گوشی‌اش بوده که هدف اصابت گلوله قرار گرفته است. شواهد نشان می‌داد که قاتل راننده (شوهر زن جوان) بوده است. او ابتدا با سلاح شاه‌کش گلوله‌ای به زن جوان شلیک کرده و سپس با شلیک ‌گلوله به شقیقه‌اش به زندگی خودش هم پایان داده بود. وجود اسلحه در دست راست راننده این فرضیه را تأیید می‌کرد. از سوی دیگر صورت زن جوان با روسری‌اش پوشانده شده بود و این یعنی شوهرش پس از قتل او، روسری وی را روی صورتش کشیده بود تا چهره خون‌آلود همسرش دیده نشود و پس از آن به‌خودش شلیک کرده بود.

کارشناس پزشکی قانونی که درصحنه بررسی جرم حضور داشت عنوان کرد که حدود 6‌‌تا‌10ساعت از مرگ‌شان می‌گذرد اما به‌دلیل گرمای شدید و بالا بودن شیشه خودروی زانتیا اجساد دچار فساد نعشی شده بودند.

دست‌نوشته

راز این تیراندازی مرموز در ادامه و با پیدا شدن دست نوشته‌ای که روی کیلومترشمار خودرو بود، فاش شد. آثار به‌جا مانده نشان می‌داد که مرد جوان پس از شلیک به همسرش روی برگه سفیدی با خودکار آبی نوشته بود:«من به خاطر... دست به چنین کاری زدم و این تصمیم را گرفتم، او نمی‌تواند عشق مرا از من بگیرد. دیدار تا قیامت.» خودکار آبی‌ای که مرد جوان نامه را با آن نوشته بود کنار جسد راننده افتاده بود. او پای نامه، شماره برادر و برادرزنش را نوشته بود تا هرکس جسد آنها را یافت با این دو شماره تماس بگیرد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که زن جوان 35ساله و همسرش 37ساله بوده است. آنها 2سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند. حتی روی صفحه گوشی موبایل‌هایشان تصویر مراسم عقدشان بود. آن دو اما از مدتی قبل دچار اختلاف شده بودند. در ادامه نیز مشخص شد که مرد جوان صبح روز حادثه خودروی زانتیای برادرش را امانت گرفته و به او گفته قصد انجام کاری را دارد، اما هیچ‌کس از تصمیم این مرد خبر نداشت. با این اطلاعات قاضی جنایی دستور انتقال اجساد به پزشکی‌قانونی را صادر کرد و بررسی‌ها درخصوص این حادثه تلخ ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید