• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 4 مرداد 1397
کد مطلب : 24478
+
-

پیشنهاد هفته

فصل زیبا و داغ تابستان با کلی انرژی و وقت خالی شروع شده است. پس بهتر است برنامه‌ای برای وقت‌های خالی خودمان داشته باشیم. می‌توانیم اوقات فراغت‌مان را با کلی سرگرمی‌های متنوع پرکنیم، از کتاب خواندن و فیلم دیدن گرفته تا گوش دادن موسیقی و ورزش کردن... البته در این حین از میوه‌های خوشمزه و مفید تابستانی نیز نمی‌توان غافل بود. از همین رو در این صفحه تصمیم داریم تا اطلاعاتی راجع به سرگرمی‌های آخر هفته‌ای، خواص میوه‌های تابستانی و... در اختیارتان بگذاریم.اگر نکته یا ایده‌ای هم درمورد این قسمت دارید حتما پیامک بزنید تا کمکی به پیشبرد بهتر این صفحه بشود.

چی 
بشنویم؟

‌ای یار

سینا شعبانخانی
ترانه سرا: علی دیباج
آهنگساز: علی دیباج 
تنظیم: مصطفی مومنی


انگاری
مهران داداشی
ترانه سرا وآهنگساز:  رسول کیانی
تنظیم: علی عاشوری و پیمان صالح

عوض کردی
هوروش بند
ترانه سرا: آرش‌ای پی 
آهنگساز: آرش‌ای پی 
تنظیم: سعید شمس

چی 
تماشا کنیم؟

فیلم سینمایی 
«به وقت خماری»
ژانر کمدی، محصول سال1397
کارگردان: محمدحسین لطیفی
نویسنده: احمد رفیع زاده
تهیه کننده: جمال گلی


بازیگران: 
رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، مجید یاسر، شیرین یزدان‌بخش، همراه با هنرمند خردسال: آرمین جداخانی

سینماها: 
سینما ایــران، پردیس سیـنمایی کـورش، پردیس سینمایـــی آزادی، پردیس سـینمایی باغ کتاب، پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی چهارسو، پردیس سـینمایی مگامال، پــردیس سینمایی شـهرک، پردیس سینمایی ارگ، پردیس سینمایی زندگی، پردیس سینمایی هروی سنتر، سینما اریکه ایرانیان، سینما ماندانا، پردیس سینمایی تماشا، پردیس کیان، سینما گالری سمرقند، پردیس سینمایی راگا، سینما سپیده، سینما حافظ، سینما عصر جدید، سینما دهکده المپیک، فرهنگسرای اشراق، سینما مرکزی1-2-3، پردیس سینمایی رازی. 

چی 
بخونیم؟

زندگی خود را 
دوباره بیافرینید


این کتاب تکنیک‌های کاربردی را برای غلبه بر دردناک‌ترین مشکلات زندگی ما ارائه می‌دهد.
نویسنده: جفری ای. یانگ
مترجم: ساره حسینی‌عطار
نشر شمشاد


قدرت فکر یا نیروی ذهن 
نیمه هشیار


این کتاب به ما می‌آموزد که تفکرات و تصورات عادی و روزمره ما سرنوشت‌‌مان را طراحی و در‌ واقع آن را خلق می‌کنند؛ چرا که به‌نظر نویسنده کتاب، همه ما همانی هستیم که در ذهن نیمه هشیار خود می‌اندیشیم.
نویسنده: جوزف مورفی
مترجم: داوود نعمت‌اللهی
نشر معیار اندیشه

چی 
ببینیم؟

نمایشگاه گروهی نقاشی، طراحی، حجم «بصیرت درون»


این نمایشگاه شنبه 30 تیرماه آغاز شده و تا 6 مرداد از ساعت 10-18 (به جز ایام تعطیل) برپا خواهد بود.
 علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند به آدرس: بلوار آیت‌الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بعد‌از زیرگذر همت، فرهنگسرای معرفت، طبقه همکف مراجعه کنند.

نمایشگاه تابستانی عکس، نقاشی و حجم «راه ابریشم»
 

نمایشگاه تابستانی گالری راه ابریشم، مروری بر نمایشگاه‌‌های 2سال گذشته این گالری است. البته در نمایشگاه امسال علاوه بر این عکس‌ها، آثار تازه‌ای شامل نقاشی و حجم نیز در معرض دید مخاطبان قرار گرفته‌ است. این نمایشگاه از 29تیر آغاز شده و تا 14 مرداد به‌جزدوشنبه‌ها و ایام تعطیل از ساعت 20-16 دایر خواهد بود. 
 علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس: بلوار کشاورز، بین وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، پلاک ۲۱۰ مراجعه کنند.


چی 
بخوریم؟

​​​​​​گلابی


مطالعات نشان داده که خوردن یک گلابی رسیده، ۲۰درصد از نیاز روزانه به فیبر را تأمین و به کاهش چربی خون (کلسترول) کمک می‌کند. دریافت این مقدار فیبر در تنظیم قند خون نیز مؤثر است. به همین دلیل توصیه می‌شود افراد دیابتی در برنامه غذایی‌شان این میوه را بگنجانند. همچنین، بررسی‌ها نشان داده‌اند که در گلابی ماده معدنی‌ای به نام «برن» وجود دارد که در بهبود عملکرد مغز و انتقال پیام‌های عصبی در این ارگان دخالت دارد.


توت‌فرنگی

توت‌فرنگی که به‌عنوان ملکه میوه‌ها در آسیا شناخته می‌شود، میوه‌ای سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی بوده و خواص و فواید درمانی زیادی دارد. توت‌فرنگی میوه‌ای محبوب و حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان، فیبر و ویتامین است.
این میوه مغذی و پرفایده چربی خوب خون را افزایش داده، فشارخون را پایین می‌آورد و به شما برای محافظت در برابر سرطان کمک می‌کند. این میوه جزو 20میوه پر از آنتی‌اکسیدان بوده و منبعی خوب برای تامین پتاسیم و کلسیم است. 8عدد توت‌فرنگی بیشتر از یک پرتقال ویتامینC 
دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید