• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
یکشنبه 15 مهر 1403
کد مطلب : 236703
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lOGMl
+
-

ادعای کمبود اقلام اساسی در فروشگاه‌های شهروند واقعیت دارد؟

در روزهای گذشته ویدئویی در برخی شبکه‌های معاند منتشر شد  با این موضوع که  فروشگاه‌های شهروند به‌دلیل حمله احتمالی رژیم صهیونیستی با کمبود اقلام اساسی مواجه شده‌اند. در این ویدئو که موضوع را به استناد اطلاعیه‌ای در ورودی یکی از فروشگاه‌های شهروند تهران با مضمون «مشتریان عزیز! به‌خاطر شرایط موجود با کمبود عرضه برخی اقلام غذایی مواجه شده‌ایم و...» طرح کرده بود، فردی از کمبود کالاهای اساسی در فروشگاه شهروند خبر داده بود. اما واقعا اصل ماجرا چه بود؟

 دروغ جدید
در پی انتشار این موضوع عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهردار تهران اعلام کرد کمبود اقلام ضروری در فروشگاه‌های شهروند واقعیت ندارد. او در صفحه شخصی خود در توییتر سابق(ایکس) درباره ماجرای کمبود اقلام ضروری در فروشگاه‌های شهروند و ویدئوی منتشر شده در این زمینه چنین نوشت: «فیلم منتشر شده درباره کمبود در فروشگاه شهروند واقعیت ندارد.»

 مراقب عملیات روانی دشمنان باشیم

محمدخانی با انتشار ویدئویی از دوربین مداربسته فروشگاه شهروند که در آن فردی مجهول‌الهویه اطلاعیه‌ای به ورودی فروشگاه می‌چسباند و اقدام به فیلمبرداری می‌کند نوشت: «به فیلم دوربین مداربسته همان فروشگاه نگاه کنید، یک فرد مجهول خودش اطلاعیه‌ای می‌چسباند فیلمبرداری می‌کند و به سفارش‌دهنده می‌فرستد، بعد هم رسانه اپوزیسیون منتشر می‌کند. مراقب شایعه‌سازی و عملیات روانی دشمنان مردم باشیم.»

 عرضه محصولات با تخفیف 50درصدی
همچنین داوود قربانیان، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند هم با تکذیب موضوع طرح شده به خبرنگار همشهری می‌گوید: «در این روزها همزمان با شروع سال تحصیلی، فروش ویژه مدارس را داشتیم و همه کالاهای اساسی با تخفیف 50درصدی عرضه شده است.» او می‌افزاید: «علاوه بر عرضه کالاهای اساسی گوشت و مواد پروتئینی که با نرخ دولتی به وفور در این فروشگاه عرضه می‌شود، کمترین نگرانی برای عرضه این کالاها در فروشگاه‌های شهروند وجود ندارد.»



 

این خبر را به اشتراک بگذارید