• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
شنبه 14 مهر 1403
کد مطلب : 236643
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/0gQAX
+
-

پیام رهبر انقلاب به جانبازان لبنانی

فرزندان آیت‌الله خامنه‌ای با مجروحان مقاومت اسلامی ملاقات کردند

گزارش2
پیام رهبر انقلاب به جانبازان لبنانی

در جریان عیادت اخیر فرزندان رهبرمعظم‌انقلاب از رزمندگان مجروح حزب‌الله در حملات رژیم صهیونی که به نمایندگی از حضرت آیت‌‌الله‌خامنه‌ای انجام شد، یادداشت اختصاصی رهبر معظم انقلاب خطاب به این جانبازان به آنان اهدا شد. این افراد که در حوادث اخیر لبنان دچار مجروحیت و جانبازی شده و برای تکمیل دوره‌ درمان به ایران اعزام شده‌‌اند، از سنین مختلف‌اند و حتی در میان آنان نوزاد، کودک خردسال و نوجوان هم حضور دارد. در جریان این عیادت، از طرف رهبر‌معظم‌انقلاب هدایای معنوی، ازجمله قرآن کریم و یادداشت اختصاصی حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای به مجروحان و رزمندگان مقاومت اسلامی اهدا شد. متن یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
عزیزان من!
از امتحان الهی سربلند بیرون آمدید.
صبر و استقامت شما یکی از برترین جهادهاست.
شفا و عافیت و عاقبت‌بخیری شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۹ مهر ۱۴۰۳


مجروحان لبنانی چه گفتند؟

مجروحان جنایت‌های باند ترور رژیم صهیونی، با وجود درد و آسیب‌های مختلف جسمی، به‌گرمی و در فضایی صمیمی و معنوی از نمایندگان رهبرمعظم‌انقلاب استقبال کردند.
تأکید بر ادامه‌ مسیری که شهید سیدحسن نصرالله، در مبارزه با رژیم صهیونی آغاز کرده است، قدردانی از مردم ایران به‌دلیل حمایت از مقاومت ضدصهیونی در منطقه و همچنین تشکر از تلاش پزشکان و پرستاران ایرانی، مهم‌ترین بخش‌ صحبت‌های مجروحان و رزمندگان مقاومت با نمایندگان رهبرمعظم‌انقلاب بود. این رزمندگان و همراهان‌شان، با وجود مجروحیت جسمی و در‌حالی‌که از نظر روحی و معنوی در شرایط خوب و آمادگی بالایی قرار داشتند، از فرزندان رهبر انقلاب درخواست کردند ضمن رساندن سلام رزمندگان به ایشان و دعا برای پیروزی و نصرت جبهه‌ مقاومت، به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطمینان قلبی دهند که مبارزه‌ مقدس علیه رژیم صهیونی با همه‌ این اتفاق‌های تلخ و حتی شهادت سیدحسن نصرالله ادامه خواهد داشت و متوقّف نخواهد شد. آنان تأکید داشتند هرچند با شهادت سیدحسن نصرالله، شخصیت عزیزی را از دست داده‌اند، اما سایه‌ حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای، به‌عنوان پدر معنوی مقاومت اسلامی لبنان همچنان برقرار است و مبارزه تحت راهبری و هدایت ایشان ادامه خواهد یافت. فرزندان رهبرمعظم‌انقلاب نیز با تأکید بر اینکه رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه‌ مقدس آنها با رژیم صهیونیستی نه‌فقط مایه‌ افتخار ایرانیان، بلکه مایه‌ فخر همه‌ مسلمانان جهان است، حمایت و پشتیبانی از این مبارزه و رزمندگان را وظیفه‌ همه‌ مسلمانان دانستند و از جهاد فی‌سبیل‌الله آنها تقدیر و برایشان آرزوی سلامت و بهبود کردند تا بعد از طی دوره‌ درمان، به کشور خود بازگردند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید