• سه شنبه 27 شهریور 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 17
سه شنبه 27 شهریور 1403
کد مطلب : 235102
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/k5mV6
+
-

شهردار تهران در جمع کارکنان چه گفت؟

تلاش برای به حداقل رساندن تبعیض‌ها


آیین تکریم کارکنان شهرداری تهران و بیست‌وسومین جشنواره شهید رجایی روز گذشته در برج میلاد برگزار شد و علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی از معاونانش میزبان همکاران خود بودند. در این مراسم، زاکانی ضمن ابراز امیدواری به همکاری با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای خدمتگزاری بهتر به مردم گفت:« بزرگ‌ترین سرمایه کشور نفت و گاز نیست، بلکه نیروی انسانی است. » شهردار تهران  همچنین خبرهای خوشی برای کارکنان داشت.
4تحول در این دوره پیش‌بینی شد که کانون آن باید در مدیریت شهری رقم بخورد تا شهرداری از یک سازمان خدمتگزار خدماتی به نهاد اجتماعی تبدیل شود و فراتر از خدمات، هدف‌گذاری می‌شود که اثر ویژه‌ای برای مدیریت شهری فراهم ‌کند.
نیروی انسانی مرکزیت این تحول  است و به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه در مدیریت شهری با آن مواجهیم. بخشی که می‌تواند با خلاقیت کشور را در  بام جهانی بنشاند و قدرت بسازد، نیروی انسانی است.
چه کارمندان رسمی و چه کارکنان قراردادی با شرکت خدمات اداری، حامیان، هادیان و چه آنهایی که با پیمانکاران فعالیت می‌کنند، ممکن است شرایط متفاوتی در نحوه
بهره مندی از مزایا داشته باشند؛ لذا برای به حداقل رساندن تبعیض بین کارکنان    بهره‌گیری همه  کارکنان از  مزایا مدنظر است.
ما نسبت به پرسنل وظیفه داریم که بخشی از آن ناظر بر حقوق و مزایاست که بتواند آرامش و آسایش به همراه داشته باشد. بخش دوم مسکن است که به‌زودی در جلسه رسمی مسیر خانه‌دارشدن تمام کارکنان در 3مرحله در دستور کار قرار می‌گیرد.
تلاش می‌کنیم ابعاد خدمت به مردم را افزایش دهیم؛ ماه‌های آینده ماه‌های مهمی در حوزه‌های حمل‌ونقل و عمرانی خواهد بود و با ورود واگن، اتوبوس، تاکسی و افتتاح پروژه‌های عمرانی، شهر چهره آراسته‌تری پیدا خواهد کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید