• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
دو شنبه 29 مرداد 1403
کد مطلب : 233166
+
-

نقل قول خبر/ارزیابی جامع رعایت موارد ایمنی در بیمارستان‌ها

زهرا شمس‌احسان، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر: تجربه حوادث ناگوار در بیمارستان های گاندی و سینا اطهر نشان می‌دهد که رعایت ایمنی از سوی شهرداری و سازمان‌های دیگر ضروری است. در این مدت شهرداری اقدامات گسترده‌ای برای ارزیابی رعایت موارد ایمنی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام داده است.

توجه ویژه به بازنشستگان
نرجس سلیمانی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران:
عالی‌ترین جایگاه در هر نهادی نایل‌شدن به بازنشستگی است و سازمانی که تمایل دارد مجموعه را به سمت تعالی ببرد، باید به بازنشستگان توجه ویژه داشته باشد؛ ازاین‌رو برای حفظ جریان زندگی سالم کارکنان و بازنشستگان، تسویه‌حساب بموقع باید مورد توجه قرار گیرد.

استقبال مردم از رویدادهای فرهنگی و مذهبی پایتخت
عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران:
اجرای تم‌پارک سرزمین تمدن‌ها، رویداد محرم‌شهر، تکیه ملت، آرمانی شو و اجتماع اربعینی‌ها از برنامه‌های این 2‌ماه بود. در این مدت مدیریت شهری تلاش کرد با برگزاری مراسم‌ مختلف حال‌وهوای شهروندان را حسینی کند. همه این برنامه‌ها مورد استقبال مردم پایتخت قرار گرفتند.

اعطای وام تعمیر و بهسازی به تاکسی‌ها
شادی مالکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران:
برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های دوگانه‌سوز سواری داخلی، برقی و ون‌تاکسی‌ها تسهیلاتی در نظر گرفته‌ایم. به تاکسی‌های دارای نقص فنی نیز تسهیلات اختصاص یافته‌است تا بتوانند برای تعمیرات و بهسازی اقدام کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید