• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
چهار شنبه 11 بهمن 1402
کد مطلب : 217262
+
-

هنگام تعمیر مبل این موارد را جدی بگیرید

هنگام تعمیر مبل این موارد را جدی بگیرید

1 خودتان به تنهایی به تعمیر یا ترمیم مبل اقدام نکنید. همچنین به هیچ وجه، کار را به‌دست افرادی که تجربه و مهارت کافی ندارند نسپارید چرا که این کار نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.
2 قبل از سپردن مبل برای بازسازی و تعمیر، حتما جواز کسب تعمیرکار را ببینید. اگر شما مبل خود را به مرکز تعمیرات مبلی می‌دهید که فاقد جواز کسب است درصورتی که کار با مشکل مواجه شود نمی‌توانید از طریق اتحادیه پیگیری کنید.
3 از تعمیرکار یا مجموعه تعمیرات بخواهید تا به شما کاتالوگی از نمونه کارهای قبلی خود را نشان دهند.
4 قیمت بالا تضمین‌کننده کیفیت عالی تعمیر مبل نیست اما قیمت پایین می‌تواند نشان کیفیت پایین باشد.
5  در تعمیرات تخصصی مبلمان، ابتدا باید به‌طور کامل مبلمان کارشناسی شده و مشخص شود که برای تعمیر آن به چه مقدار مواداولیه نیاز است و اصلا چارچوب مبل قابل تعمیر است یا خیر.
6 قبل از ارسال مبل به مرکز تعمیرات دقت کنید. حتما توافق‌های لازم مجموعه را داشته باشید تا در آخر کار مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نشود. قبل از آنکه تعمیرات مبل را آغاز کنید باید درباره قیمت و هزینه‌های آن با مرکز تعمیرات به توافق برسید.
7 تمام هزینه تعمیر مبل را ابتدا پرداخت نکنید و وقتی کار کامل شد و آن را تحویل گرفتید، پول را پرداخت کنید.
8با توجه به افزایش تقلب در مواداولیه، حتما در جریان همه مراحل تعمیر مبل باشید. یا به‌صورت حضوری مراجعه کنید یا از تعمیرکار بخواهید از تمام مراحل تعمیر، به‌طور مرتب برای شما عکس و فیلم ارسال کند.
9 خوش‌قول باشید. اگر تعمیرکار، کار را به موقع و با کیفیت آماده کرد، آن را به موقع تحویل بگیرید. مراقبت از سفارشاتی که تمام‌شده است، هزینه اضافه‌ای برای تعمیرکار دارد. افزون بر آن، ممکن است کار به مرور زمان آسیب ببیند و شما مجبور به تعمیر دوباره‌شوید.
10 در فاکتور حتما تاریخ تحویل کار قید شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید