• دو شنبه 22 مرداد 1403
  • الإثْنَيْن 6 صفر 1446
  • 2024 Aug 12
سه شنبه 16 مرداد 1403
کد مطلب : 232043
+
-

رژیم صهیونیستی قطعا پاسخ جنایات خود را دریافت خواهد کرد

رژیم صهیونیستی قطعا پاسخ جنایات خود را دریافت خواهد کرد

سرگئی شویگو، دبیر شورای امنیت روسیه در رایزنی‌ با مقام‌های ایرانی، از جمله مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، بر آمادگی مسکو برای توسعه همکاری‌های همه‌جانبه با تهران، به‌ویژه در امور منطقه‌ای تاکید کرد.
رئیس جمهور در دیدار با شویگو با انتقاد شدید از حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی به عنوان مدعیان حقوق بشر از جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان به دنبال توسعه دامنه جنگ و بحران در منطقه نیست اما قطعاً این رژیم پاسخ جنایات و گستاخی خود را دریافت خواهد کرد.
سرگئی شویگو دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه نیز در این دیدار ضمن تبریک مجدد به‌دلیل انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ملت ایران، جمهوری اسلامی ایران را از هم‌پیمانان کلیدی و راهبردی روسیه در منطقه دانست و ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های مشترک دو کشور برای ایجاد جهان چند قطبی و همچنین تأمین امنیت منطقه تصریح کرد: روابط دو کشور در همه بخش‌ها در حال رشد بوده و چشم‌اندازهای بسیار خوبی برای توسعه تعاملات موجود است.
سرگئی شویگو که عصر دوشنبه (دیروز) وارد تهران شد، در نخستین دیدار با علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو کرد.
این مقام‌ امنیتی روس در ادامه دستورکارهای خود در تهران به دیدار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران رفت. سرلشکر باقری دراین دیدار با تاکید بر اینکه آمریکا به خوبی می‌داند جهان از قدرت تک‌قطبی خارج شده‌است، گفت: از همکاری های سه‌جانبه ایران، روسیه و چین استقبال خواهیم کرد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران همچنین تاکید کرد که روابط ایران و روسیه «راهبردی»، «عمیق» و «بلندمدت» است و با تغییر دولت‌ها دچار اختلال نخواهد شد.شویگو نیز دراین دیدار بر آمادگی همکاری همه‌جانبه روسیه با ایران، به‌ویژه در امور منطقه‌ای تاکید کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید