• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 6 مرداد 1403
کد مطلب : 231002
+
-

جعل ناشیانه نامه‌ای به‌نقل از شهردار تهران

گویا انتشار اخبار دروغ و جعلی علیه شهرداری تهران و هجمه به مدیریت شهری تمامی ندارد؛ تا جایی که هر‌ماه به بهانه‌ای تازه، خبر و مطلبی از قطع درختان تا قرارداد شهرداری با شرکت ساختمان‌سازی‌ برای واردات قطارهای چینی و... می‌نویسند. حالا هم نامه‌ای منتشر کرده‌اند مبنی بر آماده کردن محلی برای دفن یک متوفای احتمالی در کنار مرقد امام بزرگوار و حتی در نامه به نقل از علیرضا زاکانی، شهردار تهران محدوده و زمان پروژه هم نوشته شده است. اما نامه چند مشکل اساسی دارد.

1 جاعلان کاملا غیرحرفه‌ای عمل کرده‌اند و حتی به اصول مکاتبات شهرداری آشنا نبوده‌اند وگرنه مکاتبات رسمی شهرداری، آن هم از طرف شخص شهردار به این شکل نیست.
2   در سیستم اداری شهرداری و نامه نگاری آن شماره نامه‌ها با شیوه‌ای متفاوت با شماره درج شده و در واقع شماره نوشته شده غیرواقعی و من درآوردی است.
3   در سیستم مدیریت شهری مکاتبات اداری طبقه‌بندی شده و نامه‌نگاری شهرداری با چنین شماره‌ای امکان‌پذیر نیست.
4 شیوه رونوشت‌ها هم به کل اشتباه بوده و در سیستم مدیریت شهری رونوشت‌ها با نام، سمت افراد ذکر می‌شود که در اینجا فقط نام مهندس چمران به‌عنوان رئیس شورا آمده و زیر آن به معاونان و مشاوران و... اشاره کرده است.
این بی‌اخلاقی‌ها گویا تمامی ندارد و جاعلان تصور می‌کنند تخریب به این شیوه راهگشاست. اما دروغ‌سازی علیه نهادی که هر روز مردم با آن بسیار سروکار دارند، جز مختل شدن امور حیاتی شهر و خدماتی که شهروندان دریافت می‌کنند، نتیجه دیگری ندارد. حتی در دوره‌ای علیرضا زاکانی، سکاندار مدیریت شهری تهران گفته بود: «تخریب‌هایی که از سوی برخی‌ها انجام می‌شود مبتنی ‌بر سیاه‌نمایی و سیاست‌زدگی است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید