• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 10 تیر 1403
کد مطلب : 228632
+
-

نقل قول/ بهره‌برداری از پارکینگ مینابی تا پایان تیر

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: پیشرفت فیزیکی پارکینگ مینابی در جنوب شرق تهران به ۹۸درصد رسیده است. این پارکینگ در ۷طبقه و با ظرفیت پارک ۴۷۰دستگاه خودرو در مرحله نصب تجهیزات ایمنی و اطفای حریق قرار دارد و تا پایان تیر تکمیل خواهد شد.

فراخوان طراحان و ایده‌پردازان حوزه ترافیک
احسان شریفی، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک: کارکنان و متخصصان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک می‌توانند در فراخوان طرح‌ها و ایده‌های نو در مسائل ترافیک شرکت کنند. این فراخوان در 3محور برقی‌سازی و هوشمندسازی، حمل‌ونقل پاک و حمل‌ونقل عمومی تا 31تیر برگزار می‌شود.

ارتقای خدمات‌دهی به شهروندان با طرح الگوی خدمت
عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق: هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح‌های در حال انجام ارائه خدمتی ملموس و قابل درک برای شهروندان است که همگی در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقای سطح خدمات‌دهی به شهروندان اجرا می‌شود.

تعیین تکلیف 11 پلاک در صحن شورا
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران: امروز 10تیر، در دویست‌وچهل‌و‌پنجمین جلسه شورا، علاوه بر حسابرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، شرکت شهر سالم، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و 11پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیرباغ بودن بررسی و تعیین‌تکلیف خواهند شد.

2رویکرد تاکسیرانی برای نوسازی ناوگان
شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی: نیمی از تاکسی‌های تهران فرسوده هستند. از طرفی تقریبا تمامی تاکسی‌ها‌ی ون هم در رده فرسوده دسته‌بندی می‌شوند. بنابراین 2 رویکرد حرکت به‌سمت کاهش آلودگی هوا و ارتقای سطح خدمت‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل عمومی، نوسازی و برقی‌سازی از سال گذشته آغاز شد.

پیشرفت 50درصدی باغ‌راه حضرت فاطمهس
سید سعید علوی، مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری: پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) 50درصد پیشرفت داشته و تا پایان آذر امسال قابل بهره‌برداری است. این پروژه، بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری به شمار می‌آید.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید