• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 7 اسفند 1402
کد مطلب : 219308
+
-

معاون شهردار تهران اعلام کرد

اتمام پارکینگ مینابی؛ پایان 1402

معاون شهردار تهران از تکمیل سازه پارکینگ نیایش تا تابستان‌1403 خبر داد و ابراز امیدواری کرد که  پارکینگ مینابی در منطقه‌۱۵را نیز تا پایان سال تحویل داده شود.
هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از ۶۰پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۳ که در صدوسومین پویش امید و افتخار در بوستان ملت برگزار شد، درباره پروژه پارکینگ نیایش گفت: سازه این پارکینگ ۴ تا ۵‌ماه آینده تکمیل می‌شود و بعد از آن با اتمام کار تاسیسات پروژه، امیدواریم این پارکینگ در همین دوره از مدیریت شهری به افتتاح برسد.
او با اشاره به اثرگذاری پروژه‌های شهری مهمی که در سطح مناطق تهران اجرا می‌شود، اجرای این پروژه‌ها و به‌ویژه پروژه‌های فرامنطقه‌ای را در تامین رضایتمندی شهروندان مهم ارزیابی کرد و گفت: سال آینده نهضت آسفالت را در مناطق ادامه خواهیم داد و در منطقه۳ رویکرد بهبود آسفالت معابر بزرگراهی را پیگیری می‌کنیم. حق‌بین، موضوع پرچالش منطقه ۳ تهران را با توجه به حجم بالای تردد در این منطقه، کمبود پارکینگ دانست و افزود: پارکینگ طبقاتی زیرسطحی نیایش یکی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه3 است که در حال حاضر در دست اجراست و با اجرای آن مشکل کمبود پارکینگ تا حد زیادی در این منطقه مرتفع خواهد شد. برای این پارکینگ۱۲۸۰ظرفیت خودرو پیش‌بینی شده که در این دوره از مدیریت شهری اجرای آن آغاز شد و در ۴ تا ۵‌ماه آینده سازه آن تکمیل می‌شود.
حق‌بین با اشاره به دیگر پروژه‌های در دست اجرا در مناطق تهران گفت: پارکینگ فرهنگ در مجموعه عباس‌آباد نیز از بن‌بست خارج شده و در دست اجراست. این پروژه در ۵فاز ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم بتوانیم تا پایان همین دوره مدیریت شهری آن را به بهره‌برداری برسانیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به برخی پروژه‌ها افزود: ۱۱تقاطع سال گذشته به بهره‌برداری رسید و امسال نیز ۱۸تقاطع انجام شده است.  ساخت این تقاطع‌ها کاهش گره‌های ترافیک و کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت را به همراه خواهد داشت.
حق‌بین با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۶منطقه شهر احداث این تقاطع‌ها را در دست اجرا داریم، گفت: از اردیبهشت سال آینده افتتاح‌های سال جدید را خواهیم داشت. در کنار این اقدامات، مقاوم‌سازی‌ پل‌ها و تکمیل شبکه و تونل‌های آب‌های سطحی را در دست اجرا داریم و پارکینگ مینابی در منطقه‌۱۵ را نیز تا پایان سال تحویل خواهیم داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید