• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 9 تیر 1403
کد مطلب : 228578
+
-

سجاد شیرافکن، مدیرعامل مؤسسه جریان

نشاط و شادابی مهمانی غدیر

مدیرعامل مؤسسه جریان می‌گوید درمهمانی غدیر بیش از۱۵۰ هزار بادکنک رنگی درطول مسیربرگزاری مهمانی رها شد و به فضای عمومی برنامه نشاط و شادابی بخشید. این در حالی بود که سال گذشته در این مراسم تنها ۵۰ هزار بادکنک رهاسازی شده بود.
سجاد شیرافکن با اشاره به اجرای برنامه‌‌های منحصربه فرد این گروه درجریان برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، از به کار گیری ظرفیت‌های این مجموعه برای ایجاد حال خوب میان شرکت کنندگان درمهمانی غدیر سخن به میان می‌آورد و می‌افزاید: «امسال برای نخستین باردرمهمانی غدیر عملیات سقوط آزاد چتربازها به انجام رسید که با استقبال شرکت کنندگان درمهمانی همراه شد.»
اوحرفش را اینطور ادامه می‌دهد:«علاوه براین، پاراگلایدرسوارها ازمحدوده خیابان آزادی تا یادگار امام به اجرای برنامه پرداختند. درکنارپاراگلایدرها، حرکت پاراموتورها همراه با حرکت پرچم‌ها نیز از اتفاقات جدیدی بود که در این رویداد به انجام رسید.»
مدیرعامل این موسسه در ادامه به طراحی برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی درطول مسیر برای شرکت کنندگان درمهمانی اشاره می‌کند و توضیح بیشتری در این باره می‌دهد:«امسال ۵۰ استیج مخصوص گروه سرود درطول مسیر به اجرای برنامه پرداختند. محتوای این برنامه ها با توجه به همزمانی مراسم غدیر با چهلم شهدای خدمت به گونه‌ای طراحی شده بود که متناسب با شهدا باشد و یاد آنان را نزد مردم زنده کند.» شیرافکن به طراحی نماد غدیر و اجرای آن اشاره می‌کند ومی‌گوید:«چون یکی از نمادهای غدیرشتر است،۸۰ نفر شتربا جهاز در طول مسیر جانمایی شد تا فضای غدیر در مهمانی غدیر پررنگ‌تر احساس شود.»



 

این خبر را به اشتراک بگذارید