• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 9 تیر 1403
کد مطلب : 228588
+
-

شهردار منطقه 6 تهران :

محافل جشن و سرور به برکت غدیر رونق گرفت

محافل جشن و سرور به برکت غدیر رونق گرفت

منطقه 6 تهران به عنوان یکی از مرکزی‌ترین نقاط برگزاری مراسم مهمانی 10 کیلومتری بود. امسال مانند سال‌های گذشته اقدامات ویژه‌ای برای برگزاری مهمانی غدیر از سوی مدیران شهری این منطقه در دستور کار قرار گرفت.«سید مرتضی روحانی» شهردار این منطقه در گزارش پیش‌رو از مجموع این اقدامات می گوید.

راه اندازی کاروان خودرویی در معابر منتخب
یکی ازبرنامه های ویژه شهرداری منطقه 6 راه‌اندازی کاروان شادی همراه با عروسک‌، موسیقی و گروه سرود است. مرتضی روحانی، شهردار منطقه 6 نقطه قوت و ارزشمند برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی از جمله دهه امامت و ولایت را مشارکت چشمگیر شهروندان در رونق و شکوه این مراسم می‌داند:«برنامه‌هایی مانند مهمانی غدیرکنار خادمان شهر که همواره در صف اول برگزاری چنین رویدادهایی هستند با شکوه برگزارشد. امسال به مناسبت این جشن و مهمانی بزرگ کاروان خودرویی در معابر منتخب داشتیم و با این اقدام تلاش کردیم جشن را به مسیرهای دیگری درمنطقه نیز ببریم.»

تکریم خانواده شهدا
تجلیل و اکرام خانواده شهدا همواره یکی از دغدغه های مدیران شهری در پهنه مرکزی شهرداری تهران بوده است.شهردار منطقه 6 تهران می گوید:«در روز عید غدیر مدیران شهری منطقه به عیادت والدین شهدای سادات رفته و از آن‌ها تجلیل کردند. علاه بر این، با برپایی غرفه‌های فرهنگی،نمایشگاه‌ها و موکب‌های پذیرایی درمیدان‌های فرهنگ و فاطمی تلاش کردیم حال و هوای برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری را به مردم هدیه کنیم.»

مساجد،فعال‌تر از همیشه
مساجد منطقه مانند همیشه این بار نیز درمناسبت عید غدیر میزبان شهروندان بودند.«سید مرتضی روحانی » از فعالیت مساجد منتخب درمراسم جشن عید غدیر می‌گوید:«برپایی محافل جشن و سرور وشادمانی معنوی با بخش‌های متنوع و جذاب از جمله اجرای برنامه‌های تواشیح و گروه سرود، مداحی، مدیحه‌سرایی تجلیل ازحافظان و قاریان قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع واقعه غدیر خم و اهدای جایزه به شرکت کنندگان با حضور پرشور اقشار و گروه‌های مختلف در مساجد منتخب نواحی 6 گانه از جمله مسجد جلیلی درخیابان ایرانشهرومحدوده ناحیه یک،مسجد امیرالمومنین (ع)در خیابان کارگر شمالی در ناحیه 4 ،مسجد سالار شهیدان (ع) در خیابان ابن سینا و محدوده ناحیه 5 ومسجد ثارالله درشهرک والفجر ناحیه 6 برگزار و با استقبال رو‌به‌رو شد.»




 

این خبر را به اشتراک بگذارید